• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Took schreef:
    Die, you piece of shit. (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat heb ik nooit gezegd.....ik weet dat het irritant is daarom doe ik het ook niet, dat is wat ik je al de hele tijd probeer duidelijk te maken!!
    Begrijp dat dan!


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    I'm so diddly-done. (cat)


    Caution first, always.

    Is dat seriously het enigste wat je te zeggen hebt? Je bent echt een loser zeg. En dan wil je nog met me afspreken en kijken wat het word. Waarom hou ik van je.

    Hoe bedoel je 'ik laat zien dat ze van mij is en dat we wij ''best vrienden'' zijn.' ugh.


    Danmarks Dynamite.

    Wow, het is echt ongelooflijk hoeveel abo´s een fanfiction wel niet kan krijgen. Ik wist niet eens dat er zoveel users op Q. zijn o-o

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 23:46 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Bracht mijn vader me zomaar een broodje met knakworstjes op mijn kamer! FOOOOOD.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom ben ik in godsnaam nog wakker. Ik heb al zoveel slaaptekort de afgelopen... Weken...

    Draculea schreef:
    Waarom ben ik in godsnaam nog wakker. Ik heb al zoveel slaaptekort de afgelopen... Weken...

    Go to sleep... NOW. Eric zal ervoor zorgen dat je als een roosje slaapt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog even wat lezen voor ik ga slapen, dat helpt meestal wel. Hopelijk nu ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Go to sleep... NOW. Eric zal ervoor zorgen dat je als een roosje slaapt. :Y)


    Oh god, die man kun je toch niet weerstaan. (cat) Nou, prima. Ga ik gezellig slapen met de hulp van Eric hehe. Good night!

    Oh, welcome to my life. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt zin om die Nokia Lumia te bestellen. Deze oude telefoon is echt toe aan zijn pensioen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb echt zin om die Nokia Lumia te bestellen. Deze oude telefoon is echt toe aan zijn pensioen.
    Neem geen Windows Phone, echt niet. Doe het niet, ik meen het. Ik ken zoveel mensen die er spijt van hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Neem geen Windows Phone, echt niet. Doe het niet, ik meen het. Ik ken zoveel mensen die er spijt van hebben.


    Hier sluit ik me volledig bij aan. xd Echt, Windows wilt alleen dat je producten van windows gebruikt en blokkeert al het anderen. Je kunt beter een android type nemen, die zijn over het algemeen vrij algemeen en voor een schappelijke prijs :) Maar ja, dat is mijn mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.