• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Whisperings schreef:
    [Sorry hoor, maar ik heb net twee keer gevraagd hoe ik met Lulu kan reageren, maar ik krijg steeds geen antwoord. Hoe kan ik met Lulu reageren?]


    | Heb ge-duld. |


    That is a perfect copy of reality.

    {je kan haar liam laten helpen zeg maar sherasade uitschelden XD}

    [Ehm, ik heb werkelijk geen idee. Misschien dat iemand nog een gesprek kan starten? Ik ben nu bezig met de post voor Tate en Kaya.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    -haha, dat wil nu een beetje moeilijk omdat liam opgesloten zit in haar kamer xd-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -oh euhm juist ja-

    -eigenlijk is jammer dat diegene die Antonio speelt niet online is-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liam Payne.

    Ze werd echt pist toen ze hoorde wat ik zei, en haar aansteker ging me een rap tempo aan. Ze greep me bij mijn haar, en sleurde me met moeite mee naar een of andere kamer. Ze deed de kamer meteen op slot. Ze stak mijn haar zonder waarschuwing in de fik. Er ontsnapte een korte gil uit mijn mond, en probeerde het uit te maken. Ze liet de aansteker gewoon een minuut aan. Ze kreeg een duivelse grijns. 'Als je nu je exuses aanbied,zal ik milder voor je zijn' zei ze. 'Alleen als jij het eerst doet.' siste ik. Dacht die stomme feeks met die pyromaan acties nou echt dat ze me hiermee uit het veld kreeg? Verkeerd gedacht, ik laat echt niet zomaar over me heen lopen. Ik probeerde de aansteker uit haar hand te pakken, maar dat lukte niet.


    How far is far

    [Ach ik reageer morgen wel als er iemand nieuws wakker is. Tot die tijd ga ik lekker aanzien hoe mensen elkaar pijnigen XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    | Moet dit níet in het Praattopic? Haha. |


    That is a perfect copy of reality.

    {haha antonio is gemeen en duivels}

    {eigenlijk wel}

    {ik ga }

    -there go's the hair off liam xd-

    Sherashade Amethist Desparo -pyro-

    Ze hoorde wat die tegen haar had gesist. Plots had ze een idee in haar hoofd. Hopelijk zou hij daarin tuinen. 'Okay, geef me je hand' zei ze nu met een rustige klank in haar stem. Ze liep naar een la, toetste een soort code heel'snel dat het niet te volgen was. Deed haar aansteker erin en deeed haar la opslot. Toeste nogmaals een code en de la waar haar asnsteker in zat was opslot. Ze liep door en andere deur en maakt een heel handdoek nat met koud water. Ze wringde de overtollige water eruit en liep terug naar Liam en overhandigde de handdoek. Het helpt voor het afkoelen' zei ze simpel. 'Het zou wel licht prikken sprak ze nogmaals. Echt exuses aanbieden woordelijk zat bij haar nooit in, ze deed het bij gebaren. Wat ze deed was eigenlijk expres, dit zou ze nooit vanzelf doen. Alles wat ze deed had een reden

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 23:42 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    wankotje schreef:
    {ik ga }

    [Bye slaap lekker]


    How far is far

    -Noooooooo xdd
    Liam Payne.

    'Okay, geef me je hand' zei ze. met een rustige klank in haar stem. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ze liep naar een la, en toetste iets heel snel in. Ze deed haar grote vriend de aansteker er in, en deed de la op slot. Ze liep naar een andere deur, en was even weg. Ze liep naar me toe, en gaf me een natte handdoek. Ze zei dat het af zou koelen als ik het op mijn brandwond zou houden. 'Het zou wel licht prikken' zei ze. Ik knikte en keek haar vol ongeloof aan. 'Dank je' zei ik zacht. 'Waarom doe je dit nou ineens?' vroeg ik. Ik vertrouwde het nog niet helemaal.


    How far is far