• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie AntariksaOutfit

    Het luik ging open, waarbij er een boze jongen de trap afliep. Hij duwde me aan de kant. 'Hé!' was mijn directe reactie. Hij pakte Liam bij zijn shirt en trok hem naar zich toe. 'Als jij nou is die bek van je houdt dan mogen jullie bij ons komen zitten. Een beetje brutaal zeker? Mooi.' liet hij Liam even weten. Ik wist even niks terug te zeggen. Toen hij in het oog van de jongen spuugde, borrelde woede in me op. Ik kende deze mensen niet, maar dit deed je toch niemand aan? Rustig liep de jongen naar Selena, die hij in het gezicht sloeg. 'Als jullie nou je mond houden komt het allemaal wel goed.' Wat gemeen. Met die woorden liep hij weg. 'Nou klootzak!' gilde ik. 'Dit doe je niemand aan! Wij hebben dit niet verdiend. Jij wel! Kom op dan, als je zoveel lef hebt? Kom dan?!' Het wad er al uit voor ik er erg in had, maar ik wist dat ik die teksten beter achterwegen had kunnen laten.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Sorry, mijn post klopt nu echt voor geen meter. Lees daar maar overheen (;]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    -mijn post heb ik geweizigd, even lezen guys-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Tate Langdon

    Ik keek naar het meisje met de donkere haren die ik net geslagen had en rolde mijn ogen een keer. 'Dom wicht' prevelde ik. Sherasade negeerde ik gewoon. Ik stond voor de zoveelste keer weer op en pakte het meisje haar arm beet. 'Mag ik je wat laten zien?' Vroeg ik haar met een glimlachje. Zonder het antwoord ook maar af te wachten trok ik haar ruw mee naar mijn eigen kamer waarbij ik de sleutel als allereerst in het slot stak en hem open maakte. Daarna sloot ik hem weer door middel van de sleutel te gebruiken. Ik pakte een van mijn drie geweren onder mijn bed uit. Met een glimlach hield ik die voor de neus van het meisje. 'Zie je dit, kleine slet? Als iets of iemand mij uit scheld of wat doet dan ruim ik ze uit de weg. En weet je hoe ik dat doe?' Ik hield het geweer wat dichter bij haar. 'Door dit. Maar omdat ik dat gezichtje van je wel een paar weken of maanden wil sparen zal ik lief doen. Natuurlijk kan ik deze altijd nog pakken, voor als jouw achterlijke toontjes mij niet bevallen. Begrijp je dat?' Ik keek haar even aan. Daarna schoof ik het geweer weer terug onder mijn bed en ging weer tegen over haar staan. 'Wij zijn allemaal gewapend. Jullie telefoons zijn beland in de haard, kleren krijgen jullie niet en als jullie ooit nog eens licht willen zien moeten jullie armzalige, domme familie's eerst een miljoenenaantal betalen. Dus je zit hier nog wel een tijdje vast' zei ik ijskoud. Uit het niets ramde ik mijn knie in haar buik zodat ze dubbel zou klappen. Toen ik de kans kreeg pakte ik haar donkere haren vast en trok haar wat omhoog. 'Ik ben de minst erge hier. Beter toon je maar wat respect' siste ik hard in haar gezicht. Daarna sleurde ik haar aan haar haren weer mee terug de woonkamer in en liet haar in het midden vallen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    -nu is de vraag wie is de ergste? Xd ik denk dat Antonio de ergste is lol-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 22:45 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liam Payne.

    Niemand wist wat ons te wachten staat. Inmiddels was er ook een vrouw bij gekomen. 'Mijn beste man, beetje aardiger kan toch wel tegen onze gasten' zei ze met een zoete stem. Haar ogen werden ineens groot, alsof ze vuur konden schieten. Ze greep een grote aansteker en liep naar me toe. Wat heb ik nou weer gedaan? Haar vriendje uitgescholden? Ja, dat zal het wel zijn. Die andere lelijkerd was vast haar vriendje, ze passen wel bij elkaar. Inmiddels was Selena meegesleept door die andere creep naar een andere kamer, arme Selena. Ze klikte de aansteker voor mijn neus aan, het was maar een centimeter van mij verwijderd. 'Ik zal maar eens snel je exuses aanbieden kleine garnaal anders kom je het daglicht niet meer tegen' siste ze dreigend. 'Nee, hij moet zijn excuses maar aanbieden aan Selena. En moet ik nu bang worden?' siste ik. Ze meende het volgens mij echt. Nou jammer dan, ik liet me niet zo makkelijk pakken.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 22:48 ]


    How far is far

    [Zou wel kunnen ^^. Maar als iemand hier AHS kijkt weet diegene dat hij maar rustig moet doen met een psychopaat die alles wel zo'n beetje kan hebben :Y).
    Ik denk dat Tate op drie stat van de ontvoerders want hij mag dan wel compleet gestoord zijn, hij kan echt heel lief zijn ^^.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kendizzzzle schreef:
    Liam Payne.

    Niemand wist wat ons te wachten staat. Inmiddels was er ook een vrouw bij gekomen. 'Mijn beste man, beetje aardiger kan toch wel tegen onze gasten' zei ze met een zoete stem. Haar ogen werden ineens groot, alsof ze vuur konden schieten. Ze greep een grote aansteker en liep naar me toe. Wat heb ik nou weer gedaan? Haar vriendje uitgescholden? Ja, dat zal het wel zijn. Die andere lelijkerd was vast haar vriendje, ze passen wel bij elkaar. Inmiddels was Selena meegesleept door die andere creep naar een andere kamer, arme Selena. Ze klikte de aansteker voor mijn neus aan, het was maar een centimeter van mij verwijderd. 'Ik zal maar eens snel je exuses aanbieden kleine garnaal anders kom je het daglicht niet meer tegen' siste ze dreigend. 'Nee, hij moet zijn excuses maar aanbieden aan Selena. En moet ik nu bang worden?' siste ik. Ze meende het volgens mij echt. Nou jammer dan, ik liet me niet zo makkelijk pakken.

    [HEE TATE IS NIET LELIJK HIJ IS SUPER SCHATTIG ;c. Oh sorry dit moet in het praattopic o-o.]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 22:50 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    selena gomez

    hij pakte me bij mijn arm beet"mag ik je wtlaten zien" ze hi met een glimlach. hij maakte een deur open deed het daarna weerdicht. hij pakte een geweer van onder een bed, die waarschijnlijk van hem was.met een glimlach hield hijhem voor mijn neus .zie je dit klein slet zei hij. als iet of iemand mij utscheld of wat dan ook doet an ruim ik ze uit de weg. hijvroeg of ik het wist hoe hij het zou doen ehield het geweer gevaarlijk dichtbij. maar omda ik dt gezichtje van je wl een paar maanden wil sparen zal ik lief doen. dus ik kan je de eerste paar dagen nog uitschelden vroegik brutaal. hij ramdee met zijn knie in mijn buik waardoor ik in elkar zakte. hij trok mij aan mijn haren omhoog n zei dathij de mins erge was. "beter toon je wat respect" siste ijhard in mijn gezicht.

    Troubletime schreef:
    (...)
    [HEE TATE IS NIET LELIJK HIJ IS SUPER SCHATTIG ;c. Oh sorry dit moet in het praattopic o-o.]


    [Ghehe sorreh, maar Liam heeft nu een hekel aan hem omdat hij hun zo aanpakt xd]


    How far is far

    {haha selena mag hem ook niet}

    [Zou ik ook hebben XDD.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    {ps tate is idd redelijk schattig}

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Haar ogen werden spleetjes toen ze de jongen hoorde en zonder enige aarzeling en iets te zeggen. Greep ze hardnekkig zijn arm, ook al was hij wel iets groter dan haar, voor haar was die niet intimideerend. Ze begon zijn pols de brandende pijn te laten voelen van haar aansteker. Na vijfentwintig seconden deed ze haar aansteker uit. 'Dit is een waarschuwing, als je nog een keer flikt om mijn kameraad uit te schelden dan kom je er niet zo makkelijk van af' zei ze ieder woord sprak ze helder en langzaam op en menende toon. 'Nu exuses aanbieden' doelend op Tate natuurlijk.
    Haar blik gleed naar Tate toen hij terug was met het meisje die nu op de vloer zat en grijnsde breed. Zij was de tweede die geweldadig was, ze heeft een zacht karakter maar die showt ze nooit, zelden showt ze het bij Tate of Antonio.
    Rustig keek ze richting Tate en ging nu op de leuning zitten van de bank en hield haar grote aansteker goed vast. Met deze vrouw valt niet te spotten, ze zal haar kameraden helpen door dik en dun. Eigenlijk hield Sherasade zich nog redelijk in met haar straffen, qua marteling kon ze best erg zijn.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 23:03 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Lulu Antariksa

    Er gebeurde heel veel, heel snel. Ik begreep het niet meer. Scheldwoorden vlogen in het rond, er gebeurde van alles tegelijk. Ik sloot mijn ogen, waarbij er een traan over mijn wang rolde. Als ik me verdrietig voelde troostte een van mijn broers me vaak. Alhoewel ik af en toe echt een pesthekel aan ze had, wenste ik dat ze nu bij me konden zijn. Uit het niets begon ik te schreeuwen. Ik wist niet waarheen, of waarom. Gewoon uit woede. 'Godverdomme, klootzakken die jullie zijn!' krijste ik. 'Jullie doen ons pijn! Jullie zijn gewoon zielig, zonder vrienden of familie, zielig en gestoord! Ja, zo wil je als mens leven!' De laatste zin klonk erg sarcastisch. 'Laat ons vrij! Of we laten het iedereen weten!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa