• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    Begin

    De ontvoerders zitten rustig in het huis in de woonkamer te wachten. De beroemdheden zijn allemaal in het huis en worden net wakker. Ze slapen allemaal in de kelder op dunne matrassen met maar een paar dekens. Het is winter en in de kelder zit geen kachel, dus het is ijskoud. De ontvoerders hebben ieder hun eigen ingerichte kamer. Alle beroemdheden kunnen naar de woonkamer maar voor de rest zit alles op slot.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:07 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    -of de beroemde mensen kunnen de messen of andere scherp voorwerp dat in de keuken ligt gebruiken om de ontvoerders te doden of ze kunnen een manier vinden om zichzelf te bevrijden, ik kijk namelijk veel films en heb best veel ontvoerde films gekeken en in geen enkele film was er eigenlijk dat als iemand ontvoerd is naar de keuken mocht of naar de woonkamer. De mensen die ontvoerd zijn geisoleerd en mogen alleen uit hun isolatie als het echt nodig is (wc etc), ze mogen nooit alleen door het huis rond lopen-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    {helemaal mee eens.}

    Aaah sorry domme fout van me. Ik zal het weghalen!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    -dus het lijkt mij heel verstandig dat de beroemdheden alleen naar de woonkamer kunnen gaan en niet naar de keuken. Ik maak een compromis eigenlijk omdat eigenlijk in het echt zou zoiets dus helemaal niet gebeuren bij de mensen die ontvoerd zijn-

    @oke, goed zo Fergie. Let's move on with the rpg now :-)

    -Edit: misschien is het beter als de beroemdheden naar de woonkamer willen gaan, dan moet de ontvoerder erbij zijn, ze mogen niet alleen in de woonkamer rondhangen, dit geld ook naar het wc gaan, douchen etc. Of je moet een soort wc in de kelder hebben zoals in de gevangenis! Dan bedoel ik niet de gevangenis in nederland, maar in landen zoals in Azie, waar ze een soort van bakje hebben waar ze het in moeten doen en ook niet echt een douch, maar een teil met lauw water waar ze moesten douchen en wassen-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:13 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Selena marie gomez

    "selena?ik heb geen idee, ik denk het zelfde als jij, ontvoerd zijn" zegt Liam. ik wil hier niet zitten wie heeft ons ontvoerd vroeg ik hardop. ik mis justin en mijn ouders. ik krijg tranen in mijn ogen. ik begin te snikken en krijg het warm. Ik had honger dorst en wilde nodig naar de wc. ik zag een luik en bonkte daar hard op in de hoop dat iemand ons zou horen. in de hoop dat iemand onz zou bevrijden in de hoop dat wij vrij konden komen. ik moest echter nog steeds heel nodig naar de wc. ik bonkte nog harder en zei dat ik naar de wc moest. alsde ontvoerders daar zaten had ik een probleem. als er gewone mensen bven zitten waren we gered

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze hoorde plots een geklop op de luik en een grijns verscheen. 'Zo te horen zijn onze gasten wakker! Ik heb een leuk idee, laten we even lekker spelen met ze. We kunnen doen dat één van ons alsof die een bediende is. We lokken ze in de val, denken dat één van ons ook een slachtoffer is en ze proberen te helpen te ontsnappen. Terwijl het eigenlijk niet zo is' Ze keek eerst naar Tate en dan naar Antonio. Beide jongens mocht ze wel, maar Antonio mocht ze gewoon iets meer. De grijns op haar gelaatstrekken bleef bestaan. 'Nu is de vraag? Wie zal die slachtoffer worden? Tenminste als jullie dat willen gaan doen?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liam Payne.

    'Ik wil hier niet zitten wie heeft ons ontvoerd?' vroeg Selena hardop. 'Ik ook niet. En ik weet niet wie ons ontvoerd heeft.' zei ik en stond nu ook op. Selena bonkte inmiddels op een luik, en ik ging naast haar staan, en bonkte nu ook op de deur. 'He! laat ons eruit stelletje onbeschofte hufters!' schreeuwde ik. Ik wil hier weg. Nee, ik moet hier weg, en ik zal een plan bedenken. Ik maak me zorgen over de Lads, en mijn familie. Ik heb geen idee wat ze misschien wel met hun gedaan hebben.


    How far is far

    selena marie gomez

    liam stond ook op en bonkte samen met mij op de deur."he laat ons eruit stelletje onbeschofe hufters" schreeuwde hij. ik hoorde gemompel aan de andere kant. "liam hoorde jij dat ook"vroeg ik. als er gemompel aan de andere kant is zijn er mensen enals er mensen zijn kunnen we of weten wie ons ontvoerd heeft of we kunnen wegvan deze vreselijke plek. laat ons gaan stelletje mogoolen" schreeuwde ik. ik bonkte nu hard ik kan. ik had een gevoel dat de deur elk moment kan omvallen door al dat gebonk.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie AntariksaOutfit

    Ik herkende nu eindelijk de stem van Liam, Selena Gomez was ook wakker geworden. Selena Gomez! Hoe onwaarschijnlijk was dat? Ik hoorde een vrouwelijke stem, die waarschijnlijk boven het luik was, iets murmelen, maar ik kon het niet verstaan. Liam was ook begonnen met schreeuwen, ik hielp fijn mee. 'Laat ons gaan stelletje klootzakken! Schoften!' Nog meer scheldwoorden vlogen in het rond, waarna ik verdrietig door mijn knieën zakte en begon te snikken. Ik gilde even, om nogmaals te laten weten dat we er waren en dat we door zouden blijven gaan totdat we weg mochten. 'Alsjeblieft!' schreeuwde ik nog even. Ik was heus niet arrogant en egoïstisch, maar dit verdiende ik gewoon niet. Ik hoorde mijn maag rommelen. 'Laat ons eruit!' krijste ik nog eens. Het maakte niet uit wat ik moest doen, als ik maar hun aandacht kreeg.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Tate Langdon

    Ik keek naar Sherasade en onmiddellijk kreeg ik de neiging om naar mijn kamer te gaan en meth te snuiven. 'Dat is het meest domme idee dat ik ooit gehoord heb na dat mijn moeder voorstelde om haar vriendje in huis te nemen' zei ik tegen haar. Ik stond wat moeilijk op uit mijn houding en hoorde nou net een jongen schreeuwen. Ik liep verveelde naar de deur tussen de kelder en de woonkamer en maakte hem open. Wat geïrriteerd liep ik het krakende trapje af waarbij ik degenen die er stonden aan de kant duwde. Pas toen ik me omdraaide zag ik de jongen. Ruw trok ik hem naar me toe door zijn shirt vast te pakken. Hij was ongeveer even groot maar toch dwong ik hem wat te zakken. 'Als jij nou is die bek van je houdt dan mogen jullie bij ons komen zitten. Een beetje brutaal zeker? Mooi' siste ik in zijn gezicht. Daarna spuugde ik een keer in zijn oog. Ik keek naar het andere meisje bij hem en gelijk vormde er een idee in mijn hoofd. Om haar te laten zien wat we doen met zulke types als haar balde ik mijn rechterhand tot een vuist en sloeg haar hard in haar gezicht. 'Als jullie nou je mond houden komt het allemaal wel goed' zei ik met een goed hoorbare sarcastische ondertoon. De deur gooide ik weer open en ik stapte weer naar binnen. Het pakje lucifers dat op de tafel lag pakte ik gelijk. Met een emotieloos gezicht stak ik er eentje aan en gooide die in de kachel met brandhout. Het doosje zelf stopte ik in mijn broekzak. Er lagen weinig dingen - helemaal niets - op het tafeltje waarmee iemand - iemand anders wat aan kon doen. Alweer ging ik ondersteboven op de stoel liggen maar keek ik dit keer naar de zogenaamde gasten. 'Welkom in jullie nieuwe tehuis waar wij ons best doen om het zo min mogelijk naar jullie zin te maken' Ik praatte langzaam en werkelijk dood verveeld, al was het wel goed duidelijk.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 22:14 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [Oh nu is het nogal onduidelijk, mijn post. De jongen is Liam en het meisje Selena :]!]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    selena gomez

    er kwam opeens iemand naar benden gelopen. hij pakte liam ruw beet en spuugde in zijn oog. hij zag mij en sloeg in mij gezicht. ik viel op mijn knieen en bleef daar roerloos zitten. "als jullie nou je mond houdenkomt alles wel goed zei hij zo sarcatisch mogelijk. hijstak het haard aan en gingondersteboven op de stoel hangen. "welkom in jullie nieuwe te huis waar wij ons best doen om het zo min mogenlijk naar jullie zin te maken" zei hij. na de woorden kon ik me niet meer inhouden. "vuile klootzak vies mormel dat je bent wat jij verdient verdienen wij toch niet". schreeuwde ik. achterafwas datwaarschijnlijk niet slim geweest.

    Kaya Scodelario

    Ik word wakker op een ijskoude en harde vloer en ik zie als ik mijn ogen open nog net hoe een meisje hard in haar gezicht wordt geslagen. Gelijk ga ik rechtop zitten. 'Hé!' roep ik naar die persoon. 'Ga mensen van je eigen geslacht slaan ofzo?' roep ik daarna naar die persoon die die meid had geslagen. Ik keek die persoon even aan. Daarna begon ik rond te kijken, want ik vroeg me werkelijk heel erg af waar ik nu eigenlijk was en waarom er hier meerdere personen waren. Want ik was toch echt alleen voordat ik ging slapen. 'Waar in godsnaam ben ik eigenlijk?' vraag ik dan aan niemand in het bijzonder. 'Welkom in jullie nieuwe tehuis waar wij ons best doen om het zo min mogelijk naar jullie zin te maken' zei diezelfde persoon die het meisje had geslagen opeens. Hij praatte langzaam. Ik keek hem verbaasd aan. 'Hé? Wat bedoel je?' vroeg ik toen.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    Lulu was ook bij ons komen staan en schreeuwde ook. Even later kwam blijkbaar een van de ontvoerders. Ruw trok hij me naar zich toe. Ik keek hem vuil aan. Hij pakte me vervolgens aan mijn shirt vast, en dwong me wat te zakken. 'Als jij nou is die bek van je houdt dan mogen jullie bij ons komen zitten. Een beetje brutaal zeker? Mooi' siste hij tegen me en spuugde daarna in mijn oog. Gatver. Hij sloeg Selena daarna hard in haar gezicht. 'Als jij nou eens je vuile poten thuis hou, overweeg ik het misschien om mijn klep te houden, vuile klootzak!' schreeuwde ik naar hem. 'Als jullie nou je mond houden komt het allemaal wel goed' zei hij met een sarcastische ondertoon. Hij deed de kachel aan. Wij liepen mee naar de kamer waar hij heen ging. 'Welkom in jullie nieuwe tehuis waar wij ons best doen om het zo min mogelijk naar jullie zin te maken' zei hij langzaam en verveeld. Ik keek hem nog altijd vuil aan. Een beetje meisjes slaan, loser. Het boiet me niet wat hij met mij doet, maar het is wel zwak om een meisje recht in haar gezicht te slaan.


    How far is far

    Troubletime schreef:
    [Oh nu is het nogal onduidelijk, mijn post. De jongen is Liam en het meisje Selena :]!]


    -lol dat had ik al door xd-

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze hoorde plots wat Tate tegen haar had gezegd en eigenlijk deerde zijn uitspraak haar helemaal niet. Ze zag hoe hij weg ging en riching de kant op liep waat hun gasten verbleven. Even snoof ze en ze liet Tate gewoon. Ze was geen persoon die meteen als een hondje achter iemand aan liepl Tate kon makkelijk de schooiers af en dat wist ze wel. Toch had ze wel zin in dat spelletje dat ze had voorgesteld, maar als één iemand niet mee eens is, dan was het gewoon gedaan. Iedereen moest akkoord gaan anders liep het in de soep.
    Gelukkig bij alle onvoeringen had niemand hun gezien, nou oke nu was Tate de eerste persoon die de schooiers zagen. Ja ze noemde de beroemdheden schooiers. Al snel zag ze Tate weer die de schooiers had meegenomen, ze keek hem aan en glimlachte.
    'Mijn beste man, beetje aardiger kan toch wel tegen onze gasten' zei ze met zoete stem. Haar krankzinnigheid maakte plaats voor een hele zoete en lieftallige vrouw, althans dat liet ze blijken in haar stem. Ze wende zich toen naar de jongen ( Liam) en het meisje (Selena). Ze hadden geen enkel idee waar ze inbeland waren en wat hun allemaal te wachten zou staan.
    Haar ogen werden opeens groot en leek alsof ze wel vuur kon schieten. Ze greep haar grote aansteker en liep op de jongen (Liam) af. De aansteker ging voor zijn neus aan, het was maar een centimeter van hem verwijderd. 'Ik zal maar eens snel je exuses aanbieden kleine garnaal anders kom je het daglicht niet meer tegen' siste ze dreigend en met een toon dat ze het echt meende

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 22:34 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.