• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt niet naar school morgen, ik ben nog niet klaar voor al die stress die terug komt. Het ging net een beetje beter met me en nu gaat het weer helemaal naar de klote zijn. Ik wil echt gewoon een knuffel nu. :c


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fijn. Morgen begint school én ook gelijk de toetsweek. Ik ben hier niet klaar voor. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


    26 - 02 - '16

    Wtf. Fijn dat er overlegd word met wat ik wil. En jij zegt dat er niets aan de hand is. Ugh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen moeten ook alles verpesten. Alsof hun leven ervan afhangt. Dit heeft niks met die andere topic te maken.


    -

    Mierenneukers.


    26 - 02 - '16

    Ik word helemaal nerveus van je.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sommige mensen hebben de gave om alles zó op te blazen dat je zin hebt om in dat opgeblazen ding een punaise te steken.


    I dress to kill, but tastefully

    Looks like the joke's on you-hoo
    So go home and cry like boo-hoo


    26 - 02 - '16

    mmmppffft


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Meh geef mij ook een Nezumi/Akina/Yamato/Haruto/Kirito/etc. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Am I falling in love?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Na vandaag word het druk druk druk, iedereen verwacht wat van me en ik kan al amper aan mijn eigen verwachtingen voldoen :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh god waarom doe ik dit toch, waarom laat ik dit elke keer gebeuren. Wil in slaap vallen en ergens anders wakker worden. Zonder problemen stress of dergelijke. Word helemaal gek hier.

    Okay, mijn hele gezin is exited voor Sherlock vanavond, what did i miss?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)


    help