• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Oh, that was really a weird-ass movie. I didn't understand a fuck at first.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heerlijk die maffe gesprekken met slapeloze vriendinnen. :'D
    Doet me toch weer goed als ik eraan denk dat ik nog genoeg lieve mensen om me heen heb. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, ik haat die gevoel dat blijft komen. Ik dacht dat ik over de depressie heen was.


    -

    Lol, de historie van users is zoveel grappiger dan het eigenlijk hoort te zijn. :Y)


    -

    Ai toen had mevrouw weer een voorhoofdsholte ontsteking. .. fijn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Echt hoor. Gister stond dat we gewoon zo laat moesten beginnen. En nu 1 uur later. Leuk dat ze dat even melden -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik kan echt niet tegen het gekraak van mensen wanneer ze eten.
    So frustrating +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zuuuuuuuuuuuuuucht. Het is veel te vroeg. Wanneer is de volgende vakantie? Over 7 weken pas. Great.

    Let the games begin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hardlopen in de regen, ugh, waar ben ik aan begonnen :s


    'Darling, just hold on'

    *yawn*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit is echt... zuur.


    Searching heavens for another earth

    Bitcoin gaat zo lekker :3 Hij staat weer boven de 700 euro. Take that dogecoin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het komt wel goed, het komt wel goed, het komt wel goed. .___.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alsjeblieft wees lief voor me vandaag en reageer op de rpg :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]