• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Laatste dag van de vakantie. Dat realiseer ik me nu ik al de hele dag bezig ben met schoolwerk :l

    In plaats van dat ik leer, bedenk ik een heel nieuw systeem voor de wereld om te functioneren. Why, brain. WHY?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik moet echt iets nuttigs gaan doen in plaats van telkens de actieve topics pagina te F5-en.

    Schrijfkriebeeeeeels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Draculea schreef:
    Ik moet echt iets nuttigs gaan doen in plaats van telkens de actieve topics pagina te F5-en.

    Draculea schreef:
    Ik moet echt iets nuttigs gaan doen in plaats van telkens de actieve topics pagina te F5-en.


    •*• Lululu •*•

    Aargh, als ik zeg dat ik het niet heb, dan heb ik het niet!
    Begrijp dat nu eens! (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom krijg ik opeens het gevoel dat je niet eens de moeite hebt genomen om het aan je moeder te vragen? Als je geen zin had, dan kon je dat ook gewoon zeggen.


    Take me to wonderland

    Draculea schreef:
    Ik moet echt iets nuttigs gaan doen in plaats van telkens de actieve topics pagina te F5-en.


    Doe mijn huiswerk? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rot gevoel dit. Het is misschien niet zo maar heb het gevoel dat we langzaam uitelkaar groeien voel me echt bagger.(no_chears)


    Sometimes it's best not to care.

    Het is te veel en te saai .____.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik verveel me en ik heb honger. (cat)
    Maar de verveling is toch het ergst van al...Doe er iets aan!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké, een abo op de slechtste One Direction-fanfiction genomen, wat bezielt me? Waarschijnlijk een gebrek aan Hollandse kneuterigheid. D':

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 16:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Oké, een abo op de slechtste One Direction-fanfiction genomen, wat bezielt me? Waarschijnlijk een gebrek aan Hollandse kneuterigheid. D':


    Oeh. Welke?


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn vader zei dat ik weinig vrienden over zou houden als ik overal een sterke mening op na hield. I can't help it.


    "Well, well. Look who we've got here!"