• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus iedereen kan dingen zeggen en dan kijken na hoeveel minuten hij helemaal vol zit.

    Regels:
    -Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 13:55 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik mag de havo blijven doen terwijl ik een twee stond voor wiskunde in de laatste periode, dus ik ben best wel happy nu. Sorry, moest het ergens kwijt lol

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:50 ]

    Ugh ik sta hier tot twaalf uur en tot en met zondag herhaalt het zich vanaf drie uur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    alteration schreef:
    Ik mag de havo blijven doen terwijl ik een twee stond voor wiskunde in de laatste periode, dus ik ben best wel happy nu. Sorry, moest het ergens kwijt lol


    Wow, ben je van een twee naar voldoende gegaan? Wij kunnen niet lager halen dan 3 op school


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    5SOS and 1D zijn so AGEHYTREDFG#EFBGRFG!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Foreverx schreef:
    (...)

    Wow, ben je van een twee naar voldoende gegaan? Wij kunnen niet lager halen dan 3 op school

    Nee, de cijfers die ik na het tweede rapport haalde waren samen gemiddeld een twee. Over het hele jaar stond ik een vier of net een vijf. Maar aangezien ik voor Frans ook maar net een vijf stond, verbaasde ik me er best wel over dat ik havo mag blijven doen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:55 ]

    alteration schreef:
    (...)
    Nee, de cijfers die ik na het tweede rapport haalde waren samen gemiddeld een twee. Over het hele jaar stond ik een vier of net een vijf. Maar aangezien ik voor Frans ook maar net een vijf stond, verbaasde ik me er best wel over dat ik havo mag blijven doen.


    Oh okey. Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar 3 gym, of er moet nu iets gebeuren waardoor ik heel veel onvoldoendes haal.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Oh okey. Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar 3 gym, of er moet nu iets gebeuren waardoor ik heel veel onvoldoendes haal.

    Wij hebben al vakantie :Y)

    Oeps er zaten geen twee berichten tussen oké weeuw sorry

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 21:00 ]

    SWAG. #Stoer #vrijdag #tgif #bikini #duckface #life #love #laugh #gucci


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb echt zin in oreo's en appeltaart


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ga tegen al mijn principes in. Ik hou niet van elektronische blabla computer muziek en daarom luister ik nu naar Vocaloid, wat natuurlijk hartstikke logisch is. :Y) Ah well, ik probeer ten minste eens wat nieuws. Ik hou van de verhalen in de liedjes. *^* Vooral als ze duister en fucked up zijn. Ik snap mezelf niet.
    En nu ga ik anime kijken en ik heb zin om een zak chips helemaal leeg te eten maar dat lijkt me geen goed plan. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben zo bang dat ik mijn diploma kwijtraak in de loop der jaren dagen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    He, fellas :'D
    Ik hou van kaas en komkommers.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben verlieeeeeeeeeeeefd. Hoihoihoi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ben verlieeeeeeeeeeeefd. Hoihoihoi.


    Op wie??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Op wie??


    Op mij (cat)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'