• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Ik weet echt dat het gemeen is om er mee te lachen, daarom probeer ik me altijd in te houden.
    Maar je Nederlands is echt slecht, arm schaapje toch.
    Je moest het opvullen, niet invoelen. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morgen meteen een Franse overhoring... Autsj, pijnlijk.


    Searching heavens for another earth

    I'm so relieved! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Koken is leuk ;D


    26 - 02 - '16

    Bah, misselijk van mijn lievelingseten. Misschien is dat maar goed ook, dan eet ik het ook minder vaak. Binnenkort nog beginnen aan de sportschool en dan is het slechts een kwestie van volhouden.

    Ik moet een aantal dingen uit mijn leven bannen: Chips, chocola en andere vettigheden. Ik word er alleen gek van dat anderen mooi slank blijven als ze van alles eten en amper bewegen, terwijl ik al aankom als ik naar popcorn kijk. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben echt helemaal klaar met je nu.


    Your make-up is terrible

    Wauw wat een begrip, alsof ik er iets aan kan doen.

    Oh ja, ik ging mijn tas inpakken en al die andere dingen voor morgen. Zucht, ik ben nog niet helemaal klaar voor school.

    Heuj, morgen eindelijk weer repetitie!*O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rot-onderhuidse, pukkel. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I want to kill.


    26 - 02 - '16

    Ik weet echt niet of ik het moet doen of niet. Ik heb het idee dat ik hem alleen maar lastig val als ik nog een paar hoofdstukken stuur...


    Searching heavens for another earth

    Nope nope nope. Totaaaal niet voorbereid voor school. Doe mij maar vast de voorjaarsvakantie.


    26 - 02 - '16