• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo trots op mezelf dat ik eindelijk een keertje goed geleerd heb, voor het eerst in jaren 0.o


    Life is hard and then we die

    Waarom zou ik nog moeite doen om wakker te blijven voor mensen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WTH waaarom voelen mensen zich zo vrij om met mij te praten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ah, das leuk om te horen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is je aangetrokken voelen tot mensen die op je lijken een vorm van arrogantie?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    't Is een wonder: er staan zowaar geen zes One Direction fanfictions in de top O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauwie, mijn tas zit vol. O.o


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    morgen school (6):(

    Het is raar dat iemand je al twee weken negeert zonder een reden te geven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik neem Gandalf's advies maar eens aan.

    En de hele dag weer niks aan school gedaan, goed zo. Nu maar hopen dat ik me er morgen wel toe kan zetten...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nog even schrijven en dan morgen het volgende hoofdstuk online zetten. :3 You go Nikki! You can do this.


    Your make-up is terrible

    God, nou heb ik nog steeds bijna niks gedaan. >< Oké, whatever, ik ga niet om half twaalf nog een ding van duizend woorden schrijven. Ugh, waar is de vakantie gebleven?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Draculea schreef:
    Ik neem Gandalf's advies maar eens aan.


    YOU SHALL NOT PASS.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vraag me sterk af of zoveel verandering goed is voor iemand.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'