• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Argh ik wil verdomme mijn theorie examen dinsdag halen, maar ik heb zo'n naar voorgevoel dat ik dit zwaar ga verprutsen.

    Waarom droom ik toch steeds van hem? Hij is be-zet en dat blijft hij ook. Haal je toch niks in je hoofd. -.-
    En toch blijf ik hopen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb nu al geen zin in zaterdag +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Avarosa schreef:
    (...)Dat is altijd the worst als je lekker in je warme bed ligt.

    Oh, dat is helemaal erg :'D Dit keer zat ik op de bank dus dat was nog wel te doen ;p

    OT: Ik heb het gevoel alsof ik heel heel raar gedroomd heb, maar ik kan het me niet herinneren. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had het kunnen verwachten, ik snap niet dat ik soms zo dom ben om weer met je te schrijven.

    Nu ga ik Sherlock downloaden en kijken.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:48 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb genoeg van dit gezeur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kinderachtig om zo weg te gaan.


    Your make-up is terrible

    Jemig, soms dan zijn mensen zo overduidelijk in de aandacht trekken >< je hebt er toch geen invloed meer op, dus houd gewoon je kop dicht :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Parents, shut up, I need to study.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ben ik toch weer lui


    I dress to kill, but tastefully

    Dromen over bloedneuzen hebben en rondlopen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is..
    Tuurlijk Syll.. Goeie droom..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *Zucht* Ik wacht het wel gewoon af. Ik zie het wel, ik ga me er niet meer op verheugen en blij om maken. Dat geeft alleen maar weer teleurstellingen als het niet zo is, Des te blijer ben ik straks als het wél zo is.

    Toch ben ik ergens wel blij dat ze geen broer en zus zijn, en dus toch een stelletje kunnen zijn :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je wilde het toch enkel omdat je niet meer met haar kon schrijven, dus doe niet alsof je het zo verschrikkelijk erg vindt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het oog ziet meer schoonheid dan een camera.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je het mijn verlies noemt is het maar goed ook dat ik gestopt ben, want jij vond er schijnbaar toch niks aan.


    Your make-up is terrible