• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Jezus. Wat kunnen mensen toch goed zeiken om niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn hersenen kennen eigenlijk maar twee standen. Of ik mag mezelf totaal niet en heb constant het idee dat ik me moet excuseren voor mijn bestaan of ik houd van mezelf en de rest van de wereld is een oppervlakkige snobistische menigte.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Jezus. Wat kunnen mensen toch goed zeiken om niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Errmegerrd. Ik ben even weg en er is weer gelijk drama. Hoezé!


    26 - 02 - '16

    Ik begin me nu best zorgen te maken. :') Waar zijn jullie in hemelsnaam?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:47 ]


    :)

    Waarom krijg ik nogsteeds bijna een hart aanval als je online komt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Morgen weer naar school. :c


    The universal language of art.

    It's like I'm paranoid lookin' over my back
    It's like a whirlwind inside of my head
    It's like I can't stop what I'm hearing within


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    You. Miserable. Slug. You think you can talk your way out of this? You betrayed me.


    I dress to kill, but tastefully

    Ohmygod.


    26 - 02 - '16

    Ugh, stel geen stomme vragen waar je zelf het antwoord ook al op weet. (cat)
    Je bezorgt me echt hoofdpijn, weet je dat...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben nog nooit zo gestresst geweest om een essay. Ik ga gewoon te veel woorden krijgen en moet dat zien op te lossen. Maar ik weet even niet meer hoe. En dan moet ik ook nog leren voor een tentamen van woensdag. Hmmpf. Echt stress, stress, stress.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Bah, het gaat écht nooit werken op deze manier ):


    Valar Morghulis.

    Shit. Ik wilde om negen uur stoppen zodat ik Frans kon doen, maar nu ben ik nog steeds aan het schrijven.


    Searching heavens for another earth

    Ugh, ik word dit echt zat zeg. Het is net alsof de hele wereld haar regel heeft.


    -