• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt de hele dag in bed blijven liggen en niks doen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En weer kon ik niet slapen tot het 2 uur 's nachts was

    Ik vraag het me gewoon af.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    De horror van menstruatie. :c

    Ik kruip maar weer in mijn bed. Voor de rest van mijn leven.


    help

    Zo leuk om nieuwe vrienden te maken! Al ben ik ook wel een beetje confused nu.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ugh. Als ik mijn verjaardag niet wil vieren, dan wil ik die niet vieren. En jeeees. Het is pas over 2 maanden, dus maak je niet zo druk. Tijd zat nog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ohgod. Of course, dit weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil niet dromen over school, wtf.


    Your make-up is terrible

    "Maybe if you go to bed you’ll feel better in the morning" is literally just the human version of "Have you tried turning it off and back on again?"


    Your make-up is terrible

    Fijn :c


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    "Maybe if you go to bed you’ll feel better in the morning" is literally just the human version of "Have you tried turning it off and back on again?"

    Hehe, ik hou van die tv-serie.

    OT: Meh, ik ga je missen. Grappig om te zien dat je nu ergens boven de grens van Slowakije en Oekraïne zweeft.


    You are beautiful, you are love.

    Je hebt het hele weekend nauwelijks tegen me gepraat. Ik voel me opzij gezet )':


    26 - 02 - '16

    Oh god, dit wordt nog wat :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hoofdpijn, als je nou even weggaat dan kan ik leren, dankjewel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begin echt een gevoel te krijgen alsof het allemaal niks meer voor je betekend.


    26 - 02 - '16