• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    Eteeen.
    I don't know what to do.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Koppijn! Argghghhh. Let it stop, let it stop.
    Oh dear god.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Koppijn! Argghghhh. Let it stop, let it stop.
    Oh dear god.


    This exactly


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee ik ga geen duits leren. Dat jullie me die taal hebben opgedrongen, betekent nog niet dat ik er moeite voor ga doen of zo.


    I dress to kill, but tastefully

    Wat een mooi vis gedicht heb ik daar geproduceerd. Nu de rest van Nederlands. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    In hemelsnaam, wat is er zo extreem mis met mijn hersenen dat ik gewoon géén wiskunde kan?


    Searching heavens for another earth

    Stomme, stomme school.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom krijg ik opeens zo'n koppijn? Ik heb genoeg slaap gehad, niet teveel gegeten en mijn koffie gewoon gehad.
    Zeg niet dat ik ziek wordt. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms vraag ik me serieus af of jij hersens hebt.


    I dress to kill, but tastefully

    Dat was echt doodeng.


    :)

    Weet je wat ik niet snap? Boos op me worden omdat ik blijkbaar meer dan een jaar (!) geleden een belofte niet ben nagekomen. Whut. Heb je dan niet de ballen om het me eerder te vertellen? Ik word er zo moe van dat ik altijd iedereen moet pleasen, maar dat niemand rekening houdt met míjn gevoelens. Ik kan ook wel boos worden om dingen die meer dan een jaar geleden zijn gebeurd, maar dat is alleen maar verspilde energie. Bleh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Volgens mij begin ik gewoon een eetstoornis te ontwikkelen. Ik kan niet eens normaal eten zonder het er na die tijd weer uit te gooien. Gewoon de angst om aan te komen denk ik :c


    26 - 02 - '16

    Ugh, elke keer vergeet ik dingen. En nu dat ik er echt op moet letten niet op mensen te reageren. Ugh, goddammit.
    Mijn geheugen is echt net een zeef. Dam.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga gewoon mijn deel van de tekst afmaken en zo ver mogelijk het filmpje. Met een beetje geluk kan ik in bed nog lezen uit mijn studieboek voor KUBV. Uhh, waarom heb ik ook alweer mijn planning niet aangehouden? Pff.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hell, wat haat ik mijn rug. Zoveel pijn :c en dan dat stomme extra examen aardrijkskunde nog, sowieso dat ik die niet ga halen en jij vindt het ook weer eens niet nodig om te antwoorden. Fuck man, je bent al bijna net zo erg als Jeroen met je 'ik ben veranderd. Ik doe echt mijn best.' Ga een eindje wandelen en kom alsjeblieft niet al te snel terug, klootzak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.