• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    En toen was het ineens donker oehhh.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Not this again... ):


    You are beautiful, you are love.

    Lolicia schreef:
    Ugh, elke keer vergeet ik dingen. En nu dat ik er echt op moet letten niet op mensen te reageren. Ugh, goddammit.
    Mijn geheugen is echt net een zeef. Dam.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Neee waarom is dit zoiets dat eigenlijk heel onbelangrijk is zo moeilijk? :(


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    It's a war from now on. Not that you know about it, but you will know it soon enough.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Symmetry schreef:
    Not this again... ):


    26 - 02 - '16

    Mijn studie gaat niet fantastisch en elke keer als ik een tegenslag heb ga ik maar op zoek naar andere studies. Engels lijkt me heel leuk, maar 1) ik wil eigenlijk niet opgeven en 2) de opties voor een carrière spreken me nou niet echt aan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Echt the fuck people!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan er niet tegen als iemand een historisch verhaal schrijft en dan zoveel fouten erin maakt. Schrijf dan geen historisch verhaal en maak er iets anders van.


    Your make-up is terrible

    Harde regen en Lord of the Rings soundtracks. Duidelijk de beste manier om te leren.

    Laat het donderdag zijn. De ergste toetsen voorbij, en ik kan niet wachten tot de volgende aflevering. Damn, waarom moest dit dan ook gebeuren..?


    :)

    Dit is wel heel erg, onze keuken is nu 10 jaar oud en letterlijk alles valt achter elkaar uit. Het zwart van de kastjes sprong er ineens af, toen ging de afwasmachine kapot en een week later de koelkast. Dat is geen toeval.


    Your make-up is terrible

    Roken, roken!
    Koffie, koffie!

    Dat heb ik wel nodig na zo'n lange post. Damn. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet een lesvoorbereidingsformulier maken, mijn scriptie, portfolio, organiseren van een activiteit.. WAT DOE IK OP Q??? Studieontwijkendgedrag...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    wth, Japan ( Fukushima ) gaat echt te ver ..

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:21 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·