• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    En toen schreef je in plaats van 'ij' een y. De spijt, de spijt.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn tentamen ging zo goed, eindelijk, ik ben zo blij :D


    Life is hard and then we die

    Volgens mij vinden mensen het té makkelijk Oost-Indisch doof én blind te zijn.


    Tijd voor koffie.

    Wat is Duits een rot taal. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Laat het alsjeblieft een keer goed komen. Ik kan dit nu echt niet verpesten.


    Caution first, always.

    Shitterdeshit. Nu kom ik straks bij allemaal macho's in de klas en daar heb ik helemaal geen zin in. :C Waarom schrijf ik me áltijd bij de verkeerde lessen in? Het lijkt wel alsof ze het leuk vinden om me te straffen oid. Ik zit allemaal bij van die stoere boys in de klas en ik weet zeker dat ze me bespotten. Zo zijn die types nu eenmaal. Nou ja, misschien moet ik me maar gewoon op de achtergrond houden - wat ik natuurlijk fantastisch kan, maar niet heus.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:14 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Took schreef:
    Wat is Duits een rot taal. (cat)


    Helemaal mee eens. School, oké, maar duits? Nee, (on)vriendelijk bedankt


    I dress to kill, but tastefully

    Weer zo´n kut einde!!

    ik blijf tegen mezelf zeggen me er niet op te verheugen, je niet te willen smeken. Maar ik verheug me elke dag weer en elke dag word ik weer teleurgesteld en de drang om te smeken word steeds groter.

    Soms heb ik het gevoel dat je meer voor mij betekend, dan ik voor jou.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Neusspray, check. Sinaasappelsap, check. Veul zakdoekjes, check. Stomen? NU.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gifts schreef:
    En toen schreef je in plaats van 'ij' een y. De spijt, de spijt.


    Spyt, spyt c;

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:27 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik hoop echt dat ze niet uiteindelijk zwanger blijkt te zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ken je eigenlijk niet, maar ik ben zo trots op je dat ik wel kan huilen.


    I am an idiot, I move.

    Ik schrijf voor mezelf, niet voor jou. Als ik wil schrijven, dan schrijf ik. Als ik geen zin heb dan doe ik het niet.


    Your make-up is terrible

    Hoe een mens uit kan kijken naar een bakje chips.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het klinkt echt stom en egoïstisch, maar ik heb gewoon af en toe die voldoening nodig, niet de kritiek. Ik weet zelf wel waar mijn zwakke punten te zitten, dat hoef je echt niet met de hamer erin te rammen.


    Searching heavens for another earth