• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    En toen hoorde je je broertje klaar komen. Gatverdamme.


    Wow, succes daarmee...


    Tijd voor koffie.

    Ik ben er zo klaar mee. Pleaaaase can I go? e.e


    Caution first, always.

    Godverdomme, vuil tering ding. Waarom besluit je opeens ermee op te houden? Ga een nazi lul zuigen of zo, piece of shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De vakantie heeft mijn ritme verpest. Ik kan echt nog niet slapen. En dat terwijl ik morgen theorie examen heb, well shit.

    I'm crying over a stupid boyband after watching some movies (while I'm 21), how pathetic..

    Shit. Wat is er met al mijn goede voornemens gebeurd? ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik erger me er al de hele dag aan en hoe hard ik het ook probeer, de ergernis gaat maar niet weg! En dat terwijl het iets stomzinnigs is. Ookal was ik ermee begonnen en niet jij. Ugh. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuck this shit. Mijn leraar mag het mooi oplossen. Vuile teringzooi ook altijd, ugh.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 23:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En waarom krijg ik nu opeens honger? Altijd voordat ik ga slapen -,-" Leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhh...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fml I have to make an essay for tomorrow but my laptop decided to do its updates and I'm already waiting an hour now.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Waarom blijf je zo in mijn hoofd zitten. Hoe lang is dit nu al zo? Jaartje of 2. Brain, you motherfucker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Worries, worries, worries... Ik heb echt te veel op mijn hals gehaald, mijn hoofd vol laten lopen met allemaal stresslevel 10-issues en, oké, het komt wel goed, Myke. Gewoon rustig ademhalen en er even voor zitten. Met een beetje geluk gaat de les donderdag niet door en valt het inderdaad uit en verschuift je presentatie tot na de toetsweek. No big deal en anders kun je het wel. Gewoon werken en knallen. Gewoon je gedachten uitzetten en op de automatische piloot huiswerk maken, projecten afmaken, leren, stampen, herhalen, thee drinken en met de hond lopen, naar TLC kijken en het hele riedeltje weer van voor af aan. Gewoon routine aanhouden.
    Gewoon. Routine. Aanhouden.
    Je presteert goed met routine en die zit in je vingers, dus zorg dat de magie uit je vingers komt en ga in die routine. Gewoon gedachten op nul. Gewoon nu rust nemen en slapen en niet meer malen om van alles, de tijd kan toch niet worden teruggedraaid. Je hebt een geweldige vakantie gehad en je zou het niet willen missen, dus hou nu op met 'Maar wat als ik nu ... anders had gedaan?' want het zorgt allemaal voor bullcrap in je hoofd en dat kun je er niet bij hebben en het helpt toch voor geen meter, nog minder dan Olaf die zijn lichaam ziet wegrennen terwijl hij probeert af te leiden - en nu niet afdwalen naar Frozen. Kop erbij houden, ontspannen, rustig ademhalen en spieren uitschakelen. Adem in, adem uit. Concentreer je op elk spiertje en dan val je vanzelf in slaap. Malen helpt niet en houdt je wakker. Gewoon de rust nemen, Myke, gewoon de rust nemen.

    *sigh*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fenna acties two point o; Dieet crackers eten met nutella.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik word gek van m'n laptop.
    Dit begint zo goed, al een half jaar overstrest, of iig neiging tot, en voor het eerst twee weken vakantie gehad in meer dan een half jaar, eindelijk rust, nu begint school en hoppa stress is back.
    Ik begrijp niet dat mensen denken dat school goed voor me is, had me in tijden niet zo goed gevoeld. En hierna nog universiteit want het lijkt me sterk dat de opleiding die ik wil mijn ouders nou echt erg gaan waarderen.
    Ohja mn ouders, de enige twee mensen in de wereld die me mateloos irriteren >.<


    "Your life. Your choice. Think about what you want."