• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capaldi schreef:
    Ik ben namen aan het opzoeken voor jongens, en die namen moeten dood betekenen en de namen die me nog het meeste aanspreken zijn Anubis en Azrael en die zijn beide onmogelijk om te gebruiken omdat je bij Anubis altijd aan het huis Anubis moet denken en bij Azrael zie ik alleen Gargamel voor me opkomen. Uhg ik haat namen verzinnen,


    Well, je kan altijd nog gaan voor: El Diablo ofzo x] [Oké, sorry. Die was flauw. Maar hé, het is kwart voor 1 's nachts. Dan is slechte humor toch wel toegestaan?]

    Edit: Je kan ook nog altijd gaan voor: Morte [de dood in het Latijn]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 0:45 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    (...)

    Well, je kan altijd nog gaan voor: El Diablo ofzo x] [Oké, sorry. Die was flauw. Maar hé, het is kwart voor 1 's nachts. Dan is slechte humor toch wel toegestaan?]

    Edit: Je kan ook nog altijd gaan voor: Morte [de dood in het Latijn]

    Dat is zo voor de hand liggend.
    Wat denk je voor de meisjesnaam Keaira of Lilith?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Dat is zo voor de hand liggend.
    Wat denk je voor de meisjesnaam Keaira of Lilith?


    Ik vind Lilith een mooie naam, ook wat meer gewoon in de westerse cultuur volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind Lilith een mooie naam, ook wat meer gewoon in de westerse cultuur volgens mij.

    Keaira is Iers en ik denk dat er een grote kans is dat het in Ierland gaat afspelen, dus met westerse cultuur en alles maakt niet zoveel uit. Ik ga toch nog even verder zoeken voor namen. Maar deze twee blijven er sowieso in.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Keaira is Iers en ik denk dat er een grote kans is dat het in Ierland gaat afspelen, dus met westerse cultuur en alles maakt niet zoveel uit. Ik ga toch nog even verder zoeken voor namen. Maar deze twee blijven er sowieso in.


    Ierse namen zie je buiten Ierland niet echt. 8D Behalve dan in het VK. Maar dan is het inderdaad wel een goede.


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    (...)
    Keaira is Iers en ik denk dat er een grote kans is dat het in Ierland gaat afspelen, dus met westerse cultuur en alles maakt niet zoveel uit. Ik ga toch nog even verder zoeken voor namen. Maar deze twee blijven er sowieso in.

    Dude... dat was ik ook al van plan.
    O, never mind. Ik las Keana, maar het is een andere. Laat maar zitten (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 0:53 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ierse namen zie je buiten Ierland niet echt. 8D Behalve dan in het VK. Maar dan is het inderdaad wel een goede.

    Tara is ook een Ierse naam en toch ken ik best veel mensen met mij erbij die die naam hebben. Maar met zulke namen als die ik vaak gebruik is dat wel deels waar ja, maar ik vind ze zo leuk (no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Weet iemand een leuke Amerikaanse meisjesnaam? Hij moet afgekort kunnen worden (bijv. Abbegail-Abby Alaxia-Alex)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Passende namen vinden bij een personage is een echte bitch :'D Ik wilde m'n cover nog niet echt showen, maar ik heb dus een klein probleem met de naam. Althans ik zou graag willen weten of jullie het leuk vinden klinken en bij het plaatje vinden passen. (M'n titel is ook nog niet helemaal geweldig, maar het is een voorlopige werktitel, die ik dus gebruik tot ik iets beters heb :'D)


    Ik heb momenteel dus Jaxon Rhett in gedachten, dat wordt afgekort tot Jax of Rhett wanneer hij door iemand aangesproken wordt. Ik ga het hoogstwaarschijnlijk in de hij/zij vorm schrijven, en zal dan wel de naam Jaxon gebruiken...

    Het plot zelf is nogal vaag en moet nog uitgewerkt worden, maar hier komt het op neer... m'n hoofdpersoon (voor het eerst een mannelijk) reist tussen parallelle dimensies heen en weer, zeg maar. Voornamelijk tussen een kinda verleden achtig iets, en een meer futuristisch gegeven. (Geen tijdreizen, al zou je het zo nog het best kunnen bezien XD) Het hoe en wat moet ik dus nog uitdokteren. In beide dimensies is er een vrouw (how obvious), die uiteindelijk één en dezelfde zijn. (Op de cover is die ene vrouw dus ook een humanoid uit de toekomstige dimensie en die roodkleurige uit het verleden, en ja, die vogel heeft ook nog z'n betekenis :'D)
    In m'n gedachten heb ik momenteel dat hij moet kiezen tussen de twee vrouwen, ondanks dat ze dezelfde persoon zijn. Nja, zoals ik al zei, ik heb verder nog niks concreets en het hele plot zal uiteindelijk om hem draaien, want doordat hij binnen die parallelle dimensies reist, bestaat hij feitelijk niet. Het is zelfs onmogelijk dat hij geboren is, aangezien er geen twee van hem in dezelfde dimensie kan zijn, wat dus wel het geval zou zijn als zijn ene ik naar een dimensie reist, waar zijn andere ik is. (

    Afin, in m'n gedachten is het allemaal iets logischer, en dit is echt grofweg geschreven om een idee te geven. Maar goed, vinden jullie de naam Jaxon Rhett redelijkerwijs in het geheel passen of kan ik toch beter voor iets anders gaan? Suggesties zijn dan altijd welkom. Ook heb ik nog Trey Bryson in gedachten, wat ik opzicht ook nog goed vind passen...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Passende namen vinden bij een personage is een echte bitch :'D Ik wilde m'n cover nog niet echt showen, maar ik heb dus een klein probleem met de naam. Althans ik zou graag willen weten of jullie het leuk vinden klinken en bij het plaatje vinden passen. (M'n titel is ook nog niet helemaal geweldig, maar het is een voorlopige werktitel, die ik dus gebruik tot ik iets beters heb :'D)


    Ik heb momenteel dus Jaxon Rhett in gedachten, dat wordt afgekort tot Jax of Rhett wanneer hij door iemand aangesproken wordt. Ik ga het hoogstwaarschijnlijk in de hij/zij vorm schrijven, en zal dan wel de naam Jaxon gebruiken...

    Het plot zelf is nogal vaag en moet nog uitgewerkt worden, maar hier komt het op neer... m'n hoofdpersoon (voor het eerst een mannelijk) reist tussen parallelle dimensies heen en weer, zeg maar. Voornamelijk tussen een kinda verleden achtig iets, en een meer futuristisch gegeven. (Geen tijdreizen, al zou je het zo nog het best kunnen bezien XD) Het hoe en wat moet ik dus nog uitdokteren. In beide dimensies is er een vrouw (how obvious), die uiteindelijk één en dezelfde zijn. (Op de cover is die ene vrouw dus ook een humanoid uit de toekomstige dimensie en die roodkleurige uit het verleden, en ja, die vogel heeft ook nog z'n betekenis :'D)
    In m'n gedachten heb ik momenteel dat hij moet kiezen tussen de twee vrouwen, ondanks dat ze dezelfde persoon zijn. Nja, zoals ik al zei, ik heb verder nog niks concreets en het hele plot zal uiteindelijk om hem draaien, want doordat hij binnen die parallelle dimensies reist, bestaat hij feitelijk niet. Het is zelfs onmogelijk dat hij geboren is, aangezien er geen twee van hem in dezelfde dimensie kan zijn, wat dus wel het geval zou zijn als zijn ene ik naar een dimensie reist, waar zijn andere ik is. (

    Afin, in m'n gedachten is het allemaal iets logischer, en dit is echt grofweg geschreven om een idee te geven. Maar goed, vinden jullie de naam Jaxon Rhett redelijkerwijs in het geheel passen of kan ik toch beter voor iets anders gaan? Suggesties zijn dan altijd welkom. Ook heb ik nog Trey Bryson in gedachten, wat ik opzicht ook nog goed vind passen...

    Dat is echt een hele mooie cover. En het idee is ook leuk. Als ik zou moeten kiezen voor de naam zal ik eerder voor Trey Bryson gaan als voor Jaxon Rhett


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Dat is echt een hele mooie cover. En het idee is ook leuk. Als ik zou moeten kiezen voor de naam zal ik eerder voor Trey Bryson gaan als voor Jaxon Rhett


    Ja, Jaxon Rhett doet me denken aan Judge Dredd eigenlijk, geen idee waarom haha.


    Your make-up is terrible

    Hoe vinden jullie de namen Lilith en Bran voor twee hoofdpersonen.
    Trouwens Skype slaat weer vast dus het zou kunnen dat je straks opeens vijf berichtjes krijgt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Hoe vinden jullie de namen Lilith en Bran voor twee hoofdpersonen.
    Trouwens Skype slaat weer vast dus het zou kunnen dat je straks opeens vijf berichtjes krijgt.


    Wat gebeurd er dan met je Skype? Het klinkt als een probleem die ik ook had laatst.
    Ik vind de namen leuk trouwens.


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    (...)
    Dat is echt een hele mooie cover. En het idee is ook leuk. Als ik zou moeten kiezen voor de naam zal ik eerder voor Trey Bryson gaan als voor Jaxon Rhett

    Thnx voor het compliment, al vind ik m'n idee in vergelijking met anderen echt nog falen XD
    Ik begin zelf ook wel steeds harder te twijfelen, zeker nu ik de beide namen zo overlees.... Nahja, ik heb nog tijd voor ik een definitief besluit neem ^_^ In ieder geval echt bedankt voor je snelle reactie :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, Jaxon Rhett doet me denken aan Judge Dredd eigenlijk, geen idee waarom haha.

    Judge Dredd, geweldig, daar had ik echt nog niet aan gedacht :'D
    Zelf bedacht ik me zojuist pas dat het in de buurt van Axelle Red komt :'D

    Dus Jaxon Rhett gaat hem denk ik niet meer worden nu :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”