Passende namen vinden bij een personage is een echte bitch :'D Ik wilde m'n cover nog niet echt showen, maar ik heb dus een klein probleem met de naam. Althans ik zou graag willen weten of jullie het leuk vinden klinken en bij het plaatje vinden passen. (M'n titel is ook nog niet helemaal geweldig, maar het is een voorlopige werktitel, die ik dus gebruik tot ik iets beters heb :'D)
Ik heb momenteel dus
Jaxon Rhett in gedachten, dat wordt afgekort tot Jax of Rhett wanneer hij door iemand aangesproken wordt. Ik ga het hoogstwaarschijnlijk in de hij/zij vorm schrijven, en zal dan wel de naam Jaxon gebruiken...
Het plot zelf is nogal vaag en moet nog uitgewerkt worden, maar hier komt het op neer... m'n hoofdpersoon (voor het eerst een mannelijk) reist tussen parallelle dimensies heen en weer, zeg maar. Voornamelijk tussen een kinda verleden achtig iets, en een meer futuristisch gegeven. (Geen tijdreizen, al zou je het zo nog het best kunnen bezien
) Het hoe en wat moet ik dus nog uitdokteren. In beide dimensies is er een vrouw (how obvious), die uiteindelijk één en dezelfde zijn. (Op de cover is die ene vrouw dus ook een humanoid uit de toekomstige dimensie en die roodkleurige uit het verleden, en ja, die vogel heeft ook nog z'n betekenis :'D)
In m'n gedachten heb ik momenteel dat hij moet kiezen tussen de twee vrouwen, ondanks dat ze dezelfde persoon zijn. Nja, zoals ik al zei, ik heb verder nog niks concreets en het hele plot zal uiteindelijk om hem draaien, want doordat hij binnen die parallelle dimensies reist, bestaat hij feitelijk niet. Het is zelfs onmogelijk dat hij geboren is, aangezien er geen twee van hem in dezelfde dimensie kan zijn, wat dus wel het geval zou zijn als zijn ene ik naar een dimensie reist, waar zijn andere ik is. (
Afin, in m'n gedachten is het allemaal iets logischer, en dit is echt grofweg geschreven om een idee te geven. Maar goed, vinden jullie de naam Jaxon Rhett redelijkerwijs in het geheel passen of kan ik toch beter voor iets anders gaan? Suggesties zijn dan altijd welkom. Ook heb ik nog Trey Bryson in gedachten, wat ik opzicht ook nog goed vind passen...
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”