• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat gebeurd er dan met je Skype? Het klinkt als een probleem die ik ook had laatst.
    Ik vind de namen leuk trouwens.

    Er blijft staan dat het bericht bezig is met versturen. En dan een uur later verstuurt die het eindelijk.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx voor het compliment, al vind ik m'n idee in vergelijking met anderen echt nog falen XD
    Ik begin zelf ook wel steeds harder te twijfelen, zeker nu ik de beide namen zo overlees.... Nahja, ik heb nog tijd voor ik een definitief besluit neem ^_^ In ieder geval echt bedankt voor je snelle reactie :3

    Kun je ze niet gewoon combineren? Want ik vind Trey Retth eigenlijk best wel leuk klinken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Kun je ze niet gewoon combineren? Want ik vind Trey Retth eigenlijk best wel leuk klinken.

    Dat combineren is ook nog een mogelijkheid, ja. Ik ga er zeker over nadenken, dus bedankt voor de suggestie :3

    En dit topic is echt zo fijn om te brainstormen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Capaldi schreef:
    (...)
    Er blijft staan dat het bericht bezig is met versturen. En dan een uur later verstuurt die het eindelijk.


    Dat had ik dus ook. Ik heb Skype verwijderd en een oudere versie gedownload, automatisch updaten uitgezet zodat hij niet meer terug ging omdat het aan de nieuwe update lag.


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    Hoe vinden jullie de namen Lilith en Bran voor twee hoofdpersonen.
    Trouwens Skype slaat weer vast dus het zou kunnen dat je straks opeens vijf berichtjes krijgt.

    Assasin schreef het al, maar ik deel dus haar mening. Ik vind die twee namen ook erg leuk (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Combattant schreef:
    Weet iemand een leuke Amerikaanse meisjesnaam? Hij moet afgekort kunnen worden (bijv. Abbegail-Abby Alaxia-Alex)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)


    Yahoo is a wonderful place


    Your make-up is terrible

    Ik lief de naam Allison - Ally onwijs :3
    Of Evelyn - Eve
    Of Larissa - Lara
    Misschien heb je er iets aan ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik lief de naam Allison - Ally onwijs :3
    Of Evelyn - Eve
    Of Larissa - Lara
    Misschien heb je er iets aan ^_^


    De eerste is inderdaad leuk, dankjewel!

    1. Allison - Ally
    2. Aralyn - Lynn

    Deze twee hebben allebei een goede kans (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook. Ik heb Skype verwijderd en een oudere versie gedownload, automatisch updaten uitgezet zodat hij niet meer terug ging omdat het aan de nieuwe update lag.

    Ik zit op mijn IPad dus dat gaat moeilijk lukken aangezien hij dan toch gelijk de nieuwste update downloadt. Maar ik zal morgen, vandaag, nog wel kijken of ik er iets tegen kan doen.
    @Valkyries Okii. Dat zijn met mij erbij al drie mensen die het leuk vinden dus ik neem ze gewoon. En nu ga ik slapen -kuch kuch aan mijn personages werken.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga wel slapen, ik ben vandaag al drie uur aan mijn story besteed xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Help me eraan herinneren dat als je morgen nog niks hebt ik nog even een paar dingen op zal zoeken voor je ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 1:57 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ben veel te enthousiast voor m'n verhaal :'D
    Al heb ik nu al schrik het nooit af te gaan krijgen, omdat ik het halverwege gewoon te slecht ga vinden :'D Maar goed, een poging doen kan nooit kwaad.
    Ik ben namelijk nog niet echt overtuigd van m"n plot, maar goed, dat zal wel komen door alle haken en ogen die er nog in zitten en omdat het gewoon nog heel vaag is allemaal :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nog een vraagje, wat vinden jullie van de naam Killer House?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."