• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Schoonheid: wie wil dat nu niet bezitten? In 2139 is schoonheid het grootste goed. Europa is nog meer samengekomen tot één eenheid, waar een hiërarchische samenleving heerst. Genetische manipulatie is aan de orde van de dag en alleen de rijken kunnen zich dit veroorloven. Door middel van genetische manipulatie kunnen ze schoonheid en talenten veroorloven, als ze er maar geld voor neerleggen.

    De mensen uit de middenklasse werken veelal als bedienden voor de rijkere klasse, terwijl de armere klasse het zware werk moet verrichten en totaal niet meetelt in de samenleving. Zij kunnen deze genetische manipulatie niet veroorloven en worden tegenover de rijke, mooie en talentvolle mensen gezien als minderen, als de paria’s van de maatschappij. De rijken zien zichzelf als het beste en hoogste ras van mensen. Dit loopt zelfs zo erg uit de hand dat er een groepering opstaat die hen wil laten uitroeien. Zodra zij de politieke macht krijgen, breekt de oorlog los. Vele mensen van het lage ras worden afgevoerd naar kampen of zelfs ter plekke geëxecuteerd als ze zich verzetten.

    [Naams] familie behoort tot de rijkere klasse. Wanneer haar vader wordt benoemd tot adviseur van de leider van de groepering, wordt aangenomen dat ook zij aan hun kant staat. Als haar vader en broer omkomen tijdens een grote oproer in de stad, wordt ze aangewezen om haar vaders plek in te nemen. Omdat ze nu eenmaal geen keuze heeft, neemt ze dit aanbod aan, maar wat als ze achter het grote geheim van haar familie komt en opeens beseft dat het uitroeien van het ‘onderste ras’ helemaal niet zo vanzelfsprekend is?


    Een ideetje ^^ Superslecht opgeschreven, omdat het nu opeens in mijn hoofd opkwam haha. Maar ik denk dat dit wel eens een leuk verhaal zou kunnen worden, al zeg ik het zelf haha. Ik hoop niet dat het al ergens op lijkt wat iemand al heeft though, heb nog niet alle ideeën gelezen x:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 10:00 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Een ideetje ^^ Superslecht opgeschreven, omdat het nu opeens in mijn hoofd opkwam haha. Maar ik denk dat dit wel eens een leuk verhaal zou kunnen worden, al zeg ik het zelf haha. Ik hoop niet dat het al ergens op lijkt wat iemand al heeft though, heb nog niet alle ideeën gelezen x:
    Ik vind het wel leuk klinken, en volgens mij heeft nog niemand dit idee *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)Ik vind het wel leuk klinken, en volgens mij heeft nog niemand dit idee *O*


    Dank je! Haha, oké, gelukkig (: Eens even kijken wanneer ik 'm verder kan uitwerken en kan plaatsen, eerst nog aan een essay schrijven helaas ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Zachtjes neuriet hij een deuntje. Het geluid dat zijn keel verlaat wordt gelijk weer verstomt door het harde dreunen van de muziek.
    verstomt klinkt een beetje raar in deze zin, maar ik weet niet hoe ik het anders op zou kunnen schrijven. Any ideas?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Zachtjes neuriet hij een deuntje. Het geluid dat zijn keel verlaat wordt gelijk weer verstomt door het harde dreunen van de muziek.
    verstomt klinkt een beetje raar in deze zin, maar ik weet niet hoe ik het anders op zou kunnen schrijven. Any ideas?


    overstemt?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    (...)

    overstemt?

    Haha ja dat woord zocht ik, thank you (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha ja dat woord zocht ik, thank you (:


    Graag gedaan ^^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Weet iemand een pakkende titel voor mijn story?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Weet iemand een pakkende titel voor mijn story?

    Titels zijn zo vreselijk haha, waar ging jou story ook al weer over?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Combattant schreef:
    (...)

    Dit wordt even een megaslechte samenvatting: normale kinderen worden van de straat geplukt en van hun normale leven weggetrokken. Ze worden naar een afgelegen plaats gebracht, ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en er wordt allerlei chemische zooi in hun gespoten. Uiteindelijk zullen ze met elkaar moeten vechten, tot de dood er op volgt. Maar waarom moeten ze vechten? Waarom worden ze volgespoten met chemische goederen? De waarheid ligt compleet anders dan iedereen ooit had gedacht..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zijn gerafelde spijkerbroek is al bedekt met enkele bier spetters en zijn haar plak tegen zijn voorhoofd aan vanwege de extreem hoge temperatuur die de vele lichamen met zich mee brengt.
    Is het brengen of brengt? :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Zijn gerafelde spijkerbroek is al bedekt met enkele bier spetters en zijn haar plak tegen zijn voorhoofd aan vanwege de extreem hoge temperatuur die de vele lichamen met zich mee brengt.
    Is het brengen of brengt? :3

    Brengen denk ik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Combattant schreef:
    Combattant schreef:
    (...)

    Dit wordt even een megaslechte samenvatting: normale kinderen worden van de straat geplukt en van hun normale leven weggetrokken. Ze worden naar een afgelegen plaats gebracht, ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en er wordt allerlei chemische zooi in hun gespoten. Uiteindelijk zullen ze met elkaar moeten vechten, tot de dood er op volgt. Maar waarom moeten ze vechten? Waarom worden ze volgespoten met chemische goederen? De waarheid ligt compleet anders dan iedereen ooit had gedacht..

    Misschien iets van Eliminated?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Zijn gerafelde spijkerbroek is al bedekt met enkele bier spetters en zijn haar plak tegen zijn voorhoofd aan vanwege de extreem hoge temperatuur die de vele lichamen met zich mee brengt.
    Is het brengen of brengt? :3


    Brengen.

    + het zijn bierspetters en ik zou 'aan' weglaten. Maar dat is slechts een tip (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:05 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    - oeps op quote geklikt ipv aanpassen x:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:05 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom