• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    MT (krul)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn topics


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT, plus gelijk al een vraagje aan alle deelnemers. (':
    Ik zit dus met het probleem dat ik voor zowel Sci-Fi als thriller/horror een idee heb en ik weet echt niet hoe ik moet kiezen. Iemand die ook met een soortgelijk probleem zit en/of tips heeft om toch een goede keuze te maken?
    Het is een beetje dat mijn idee voor Sci-Fi waarschijnlijk wat meer cliché is, maar ik heb wel een duidelijker idee van hoe het verhaal moet lopen en eindigen. Bij thriller is het verhaal - denk ik - origineler, maar wel een stuk experimenteler en ik ben bang dat ik daarbij een groter risico loop m.b.t. het halverwege ermee stoppen omdat ik niet meer weet hoe het verder moet enzo. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    MT, plus gelijk al een vraagje aan alle deelnemers. (':
    Ik zit dus met het probleem dat ik voor zowel Sci-Fi als thriller/horror een idee heb en ik weet echt niet hoe ik moet kiezen. Iemand die ook met een soortgelijk probleem zit en/of tips heeft om toch een goede keuze te maken?
    Het is een beetje dat mijn idee voor Sci-Fi waarschijnlijk wat meer cliché is, maar ik heb wel een duidelijker idee van hoe het verhaal moet lopen en eindigen. Bij thriller is het verhaal - denk ik - origineler, maar wel een stuk experimenteler en ik ben bang dat ik daarbij een groter risico loop m.b.t. het halverwege ermee stoppen omdat ik niet meer weet hoe het verder moet enzo. :/


    Schrijf het beiden, of probeer het te combineren. (:
    Want je mocht toch een keer veranderen van verhaal? Of heb ik dat verkeerd begrepen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Schrijf het beiden, of probeer het te combineren. (:
    Want je mocht toch een keer veranderen van verhaal? Of heb ik dat verkeerd begrepen?


    Ik denk niet dat je van verhaal mag veranderen, en het beiden schrijven mag ook niet, omdat je maar één verhaal mag indienen. Plus, je begint een verhaal in dit jaar en dan eindig je hetzelfde verhaal rond eind november (of eerder). Dus je mag niet ondertussen van verhaal veranderen.

    Stiekem is dit een verborgen MT berichtje :3


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je van verhaal mag veranderen, en het beiden schrijven mag ook niet, omdat je maar één verhaal mag indienen. Plus, je begint een verhaal in dit jaar en dan eindig je hetzelfde verhaal rond eind november (of eerder). Dus je mag niet ondertussen van verhaal veranderen.

    Stiekem is dit een verborgen MT berichtje :3
    Het is toegestaan om eens van verhaal te veranderen moest je plot vastlopen, maar maak hier geen gewoonte van. Twee maal veranderen is dan ook echt wel het maximum.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gifts schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je van verhaal mag veranderen, en het beiden schrijven mag ook niet, omdat je maar één verhaal mag indienen. Plus, je begint een verhaal in dit jaar en dan eindig je hetzelfde verhaal rond eind november (of eerder). Dus je mag niet ondertussen van verhaal veranderen.

    Stiekem is dit een verborgen MT berichtje :3


    In de story staat bij regels:
    Je neemt pas definitief deel aan deze wedstrijd indien er een link van je story in het topic wordt gepost. Het is toegestaan om van creaties te veranderen, maar je kunt slechts twee maal van creatie veranderen doorheen de hele wedstrijd! Denk dus goed na voor je iets inzendt!


    Dus als het haar niet lukt om een verhaal te maken met Sci-fi en wel met horror/thriller, dan mag ze haar creatie veranderen in dat van horror/thriller. En ja, je mag uiteindelijik maar 1 verhaal indienen, maar dan kan ze ze toch wel beiden schrijven om te bedenken met welke ze mee wil doen? (: En Ondertussen mag ze dus wél van verhaal veranderen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dus als het haar niet lukt om een verhaal te maken met Sci-fi en wel met horror/thriller, dan mag ze haar creatie veranderen in dat van horror/thriller. En ja, je mag uiteindelijik maar 1 verhaal indienen, maar dan kan ze ze toch wel beiden schrijven om te bedenken met welke ze mee wil doen? (: En Ondertussen mag ze dus wél van verhaal veranderen.


    Oh, bedoel je dat zo. Ja, dan mag het wel, maar ik dacht dat je iets anders bedoelde, haha :')


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Oh, bedoel je dat zo. Ja, dan mag het wel, maar ik dacht dat je iets anders bedoelde, haha :')


    Ooh hahaha, dan begrepen we elkaar verkeerd. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga al eens aan de personages starten. dat worden er wel veel denk ik.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dus als het haar niet lukt om een verhaal te maken met Sci-fi en wel met horror/thriller, dan mag ze haar creatie veranderen in dat van horror/thriller. En ja, je mag uiteindelijik maar 1 verhaal indienen, maar dan kan ze ze toch wel beiden schrijven om te bedenken met welke ze mee wil doen? (: En Ondertussen mag ze dus wél van verhaal veranderen.
    Je mag inderdaad twee stories starten en nog genen opgeven om te kijken welk een het best vlot. Let wel op dat je story maar pas morgen van start gaat.
    Je mag wel geen twee verschillende stories opgeven tijdens de wedstrijd.
    Het is ook toegestaan om tussendoor van thema te veranderen moest bv je horror toch meer naar voor komen dan je sci fi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie het al helemaal zitten.
    Verdoken 'mijn topics' bericht


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga lekker nadenken. 8D


    Your make-up is terrible

    Mon topic (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.