• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Als jullie me toevoegen op Skype en daar zeggen welk thema je hebt kan ik iedereen wel toevoegen in groepsgesprekken.
    Mijn Skype is Ninjaniksel.


    Voor de mensen die het gemist hebben.


    Your make-up is terrible

    Even een vraagje, lijkt het zo nog steeds op THG?
    Normale kinderen worden van de straat afgeplukt en mee genomen naar een plaats ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en worden ze geïnjecteerd met allerlei chemische zooi. Niemand weet waarom ze het doen. Hierna worden de kinderen tegenover elkaar gezet, ze moeten vechten tot de dood er op volgt. De kinderen denken dat ze moeten vechten voor geld, wat gedeeltelijk ook klopt, maar de waarheid ligt helemaal anders

    Dit is niet de inleiding, maar een wat slordige samenvatting (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Even een vraagje, lijkt het zo nog steeds op THG?
    Normale kinderen worden van de straat afgeplukt en mee genomen naar een plaats ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en worden ze geïnjecteerd met allerlei chemische zooi. Niemand weet waarom ze het doen. Hierna worden de kinderen tegenover elkaar gezet, ze moeten vechten tot de dood er op volgt. De kinderen denken dat ze moeten vechten voor geld, wat gedeeltelijk ook klopt, maar de waarheid ligt helemaal anders

    Dit is niet de inleiding, maar een wat slordige samenvatting (krul)


    Niet echt meer, ik vind het erg leuk klinken zo.


    Your make-up is terrible

    Combattant schreef:
    Even een vraagje, lijkt het zo nog steeds op THG?
    Normale kinderen worden van de straat afgeplukt en mee genomen naar een plaats ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en worden ze geïnjecteerd met allerlei chemische zooi. Niemand weet waarom ze het doen. Hierna worden de kinderen tegenover elkaar gezet, ze moeten vechten tot de dood er op volgt. De kinderen denken dat ze moeten vechten voor geld, wat gedeeltelijk ook klopt, maar de waarheid ligt helemaal anders

    Dit is niet de inleiding, maar een wat slordige samenvatting (krul)

    Het klinkt deels als THG, alleen de verhaallijn zo komt me ook echt heel bekend voor. Het klinkt wel leuk trouwens.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:08 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet echt meer, ik vind het erg leuk klinken zo.


    Yay :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Capaldi schreef:
    (...)
    Het klinkt deels als THG, alleen de verhaallijn zo komt me ook echt heel bekend voor. Het klinkt wel leuk trouwens.


    Dankjewel :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Even een vraagje, lijkt het zo nog steeds op THG?
    Normale kinderen worden van de straat afgeplukt en mee genomen naar een plaats ver van de stad. Daar worden ze gemerkt als vee en worden ze geïnjecteerd met allerlei chemische zooi. Niemand weet waarom ze het doen. Hierna worden de kinderen tegenover elkaar gezet, ze moeten vechten tot de dood er op volgt. De kinderen denken dat ze moeten vechten voor geld, wat gedeeltelijk ook klopt, maar de waarheid ligt helemaal anders

    Dit is niet de inleiding, maar een wat slordige samenvatting (krul)
    Nee, helemaal niet meer. Ik zou gaan abo'en (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Guys, is dit een beetje interessant? Ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar dit is wel waar het ongeveer over zal gaan, denk ik. Twijfels of het wel leuk ofzo is.

    26 Oktober, 2477
    Lief dagboek,
    De wereld is veranderd. Zoals mijn moeder als klein meisje het woord ‘geweld’ bijna niet kende, is het nu een dagelijkse zaak. Ik keek vanmorgen uit het raam en zag dat ze iemand tot aan de dood aan toe trapten. Een oude man, die opkwam voor zijn rechten – het was waarschijnlijk iemands grootvader, echtgenoot of vader. Het is normaal geworden, maar voor mij is het nooit normaal geweest. De lucht ziet grauw door al het produceren van de robots.
    De robots zijn geen robots zoals jij ze kent. Het zijn mensen zonder ziel, zonder hart – allemaal handmatig verwijderd. Ik snap niet hoe mensen volkomen kwaadaardig kunnen zijn. Hoe zijn ze er op gekomen om de wereld naar het hoogtepunt van verdriet, armoede en pijn te brengen? Ik vrees voor mijn leven en niet alleen die van mij, maar ook die van mijn moeder en broertje. Thuis wordt er niet gesproken over mijn vader en ik denk dat ik niet eens wil weten waarom ik hem nooit heb gekend. Ik ben op het punt belandt waarop ik niet weet wat ik moet doen. Zeventien jaar lang heb ik in deze staat van verderf moeten leven en ik zie hoe het met de dag erger wordt. Het voelt hopeloos. Alsof het niet meer te redden valt. Ik heb besloten dat ik overmorgen vertrek. Ik denk niet dat ik het kan stoppen, maar er moet iets gebeuren. Iets. Al is het een schreeuw om hulp.
    - Ravyn



    Ravyn neemt je mee in het jaar 2477. Ze wilt een verandering in de maatschappij brengen, maar dit eist een hoop uithoudingsvermogen, verdedigingstechnieken en een goede inzicht, wilt ze deze tocht overleven. Er is een grens getrokken – het ene deel behoort tot de overheid en het andere deel tot de burgers, ondanks dat hier ook robots rondlopen om de orde te behouden. Ravyn moet deze grens over zien te steken en dat is veel lastiger en gecompliceerder dan dat het klinkt. Het is niet zomaar een muurtje met een paar robots – nee, het wordt beschouwd als The valley of death – de naam zegt het al - een levensgevaarlijk gebied. Ondertussen moet ze op zien te passen dat de overheid haar niet te pakken krijgt en tot een robot wilt veranderen – en wat als ze iemand tegenkomt die hetzelfde doel als haar heeft? Zijn ze bereid om samen te werken of zijn ze elkaars tegenpolen?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat vinden jullie van deze cover? Any tips? Please be critical (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I need to write now!! Allison trekt aan mijn been, Johnas zit tegen mijn rug te duwen en een rare roze pony springt rond in mijn hoofd. O wait, Pinkie Pie's always bouncing at the walls of my head.





    YOLO


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Wat vinden jullie van dit idee? Niet zo'n hele geweldige samenvatting trouwens.

    Elk jaar vind er een groot evenement plaats. Alle baby's die dat jaar geboren zijn worden verdeeld. Zodra je baby geboren is heb je twee dagen voor hij of zij weg moet. Ze worden naar een gigantisch huis gebracht waar ze blijven tot het grote evenement. Om op die dag verdeeld te worden in de verschillende facties. Niet alle facties zijn even groot, zo zijn bijvoorbeeld de facties voor voedsel of fabriek werkers groter als die voor medicatie en bouw. Maar allemaal zijn ze even hard nodig om het systeem draaiende te houden. Net als de kleinste factie, mijn factie. Elk jaar worden er twee kinderen uitgekozen voor deze factie, een jongen en een meisje. Voorbestemd om voor eeuwig met elkaar te leven.
    Zo word ik opgeleid tot het leven als een moordenaar.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lizor schreef:
    Wat vinden jullie van deze cover? Any tips? Please be critical (:




    Oh wauw, die is mooi.


    Your make-up is terrible

    Aragog schreef:
    Guys, is dit een beetje interessant? Ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar dit is wel waar het ongeveer over zal gaan, denk ik. Twijfels of het wel leuk ofzo is.

    (...)

    Sounds epic. Ik zou het gaan lezen! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 20:27 ]


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    Wat vinden jullie van dit idee? Niet zo'n hele geweldige samenvatting trouwens.

    Elk jaar vind er een groot evenement plaats. Alle baby's die dat jaar geboren zijn worden verdeeld. Zodra je baby geboren is heb je twee dagen voor hij of zij weg moet. Ze worden naar een gigantisch huis gebracht waar ze blijven tot het grote evenement. Om op die dag verdeeld te worden in de verschillende facties. Niet alle facties zijn even groot, zo zijn bijvoorbeeld de facties voor voedsel of fabriek werkers groter als die voor medicatie en bouw. Maar allemaal zijn ze even hard nodig om het systeem draaiende te houden. Net als de kleinste factie, mijn factie. Elk jaar worden er twee kinderen uitgekozen voor deze factie, een jongen en een meisje. Voorbestemd om voor eeuwig met elkaar te leven.
    Zo word ik opgeleid tot het leven als een moordenaar.

    Klinkt echt leuk en origineel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.