• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lizor schreef:
    Wat vinden jullie van deze cover? Any tips? Please be critical (:


    Hij is mooi. Het ziet er vrij simpel uit en tegelijkertijd ook weer niet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Assassin schreef:
    (...)


    Oh wauw, die is mooi.

    Thanks :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Wat vinden jullie van deze cover? Any tips? Please be critical (:

    Mooi! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Dan post ik mijn samenvatting ook even, die volgens mij echt drie keer niks is haha.

    (...)

    Haha het klinkt leuk! Ik ben benieuwd naar het verhaal.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Capaldi schreef:
    (...)
    Hij is mooi. Het ziet er vrij simpel uit en tegelijkertijd ook weer niet.

    Jaico schreef:
    (...)Mooi! *O*


    Thank you! (: Ik was bang dat ie misschien te simpel was. Ik twijfel nog steeds haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aragog schreef:
    Guys, is dit een beetje interessant? Ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar dit is wel waar het ongeveer over zal gaan, denk ik. Twijfels of het wel leuk ofzo is.

    26 Oktober, 2477
    Lief dagboek,
    De wereld is veranderd. Zoals mijn moeder als klein meisje het woord ‘geweld’ bijna niet kende, is het nu een dagelijkse zaak. Ik keek vanmorgen uit het raam en zag dat ze iemand tot aan de dood aan toe trapten. Een oude man, die opkwam voor zijn rechten – het was waarschijnlijk iemands grootvader, echtgenoot of vader. Het is normaal geworden, maar voor mij is het nooit normaal geweest. De lucht ziet grauw door al het produceren van de robots.
    De robots zijn geen robots zoals jij ze kent. Het zijn mensen zonder ziel, zonder hart – allemaal handmatig verwijderd. Ik snap niet hoe mensen volkomen kwaadaardig kunnen zijn. Hoe zijn ze er op gekomen om de wereld naar het hoogtepunt van verdriet, armoede en pijn te brengen? Ik vrees voor mijn leven en niet alleen die van mij, maar ook die van mijn moeder en broertje. Thuis wordt er niet gesproken over mijn vader en ik denk dat ik niet eens wil weten waarom ik hem nooit heb gekend. Ik ben op het punt belandt waarop ik niet weet wat ik moet doen. Zeventien jaar lang heb ik in deze staat van verderf moeten leven en ik zie hoe het met de dag erger wordt. Het voelt hopeloos. Alsof het niet meer te redden valt. Ik heb besloten dat ik overmorgen vertrek. Ik denk niet dat ik het kan stoppen, maar er moet iets gebeuren. Iets. Al is het een schreeuw om hulp.
    - Ravyn



    Ravyn neemt je mee in het jaar 2477. Ze wilt een verandering in de maatschappij brengen, maar dit eist een hoop uithoudingsvermogen, verdedigingstechnieken en een goede inzicht, wilt ze deze tocht overleven. Er is een grens getrokken – het ene deel behoort tot de overheid en het andere deel tot de burgers, ondanks dat hier ook robots rondlopen om de orde te behouden. Ravyn moet deze grens over zien te steken en dat is veel lastiger en gecompliceerder dan dat het klinkt. Het is niet zomaar een muurtje met een paar robots – nee, het wordt beschouwd als The valley of death – de naam zegt het al - een levensgevaarlijk gebied. Ondertussen moet ze op zien te passen dat de overheid haar niet te pakken krijgt en tot een robot wilt veranderen – en wat als ze iemand tegenkomt die hetzelfde doel als haar heeft? Zijn ze bereid om samen te werken of zijn ze elkaars tegenpolen?

    zodat ' ie op de volgende pagina terecht komt, lol. Need opinions.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Guys, is dit een beetje interessant? Ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar dit is wel waar het ongeveer over zal gaan, denk ik. Twijfels of het wel leuk ofzo is.

    (...)


    Wauw, je hebt echt een fijne schrijfstijl en ik zou een abo nemen. (:

    Imagines schreef:
    (...)

    Wauw, je hebt echt een fijne schrijfstijl en ik zou een abo nemen. (:

    Yay dankje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha het klinkt leuk! Ik ben benieuwd naar het verhaal.


    Dankje!


    Your make-up is terrible

    Laat ik ook maar mn samenvatting droppen dan.

    Oke hij is heel slecht, ik moet alles nog uitwerken enz.


    Killer karaoke
    Een meisje van 16 heeft een bijbaantje in een discotheek. Ze vond de discotheek nogal saai dus besloot ze op haar eerste werkdag dat ze het voortaan anders zou doen. Vanaf nu organiseert ze elke zaterdagavond een karaokeavond. Mensen kunnen zich inschrijven en bij weinig inschrijvingen kan gewoon iedereen meedoen. Maar sinds de karaokeavond er is, wordt er na elke karaokeavond iemand vermoord. Alle wegen leiden naar het meisje van 16, maar die beweert weer iets heel anders.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan mijn samenvatting maar niet interessant maken, anders verklap ik alles pfff.


    Take risks and conquer your fears.

    Lizor schreef:
    Wat vinden jullie van deze cover? Any tips? Please be critical (:



    Ik vind 'm zeer mooi!
    En ik wil nu niet lastig doen, maar het is "cordi" en niet "cori" (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw! Oh gosh, sowieso is mijn samenvatting helemaal niets vergeleken de anderen. Nee, even serieus. Ik denk hier zo negatief over, so yeah. Wat vinden jullie?

    Tessa ‘Tess, Tessie’ Mari Fallow was bijna zestien toen er een vreselijks iets haar leven binnen kwam stappen. Met haar tweelingbroer Joseph James Fallow, haar twee ouders (Sophia en Liam) woonde ze in een luxe, maar toch kleine appartement ergens in Amerika. Liam was tramchauffeur en Sophia had geen baan.
    Er gebeurde nooit iets bijzonders thuis, laat staan op school of buiten. Amerika vond Tessa ook een heel saai land, ze droomde ervan later in Thailand te wonen. Ze hield van Thailand, bijna al haar familieleden en vriendinnen kwamen er vandaan.
    Vaak was ze een horrorboek aan het lezen, ook één van haar grote verslavingen. Horror, daar hield ze van, behalve toen ze er zelf middenin zat.

    Dit verhaal gaat over Tessa, die geen raad meer wist toen er iemand hun leven binnenkwam glippen en haar en Joseph wijs maakte dat hij een kracht had, hij kon andermans lichamen binnendringen en andermans levens leiden en besturen.


    Some people are art and do art at the same time

    Latier schreef:
    (...)

    Ik vind 'm zeer mooi!
    En ik wil nu niet lastig doen, maar het is "cordi" en niet "cori" (:

    Oh shit typfout x'D

    *Snel aanpassen*

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.