• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Wensen jullie per thema anders ook een praattopic? Of houden jullie dat liever op Skype of FB?

Yes, eerste 1K binnen *O*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Avarosa schreef:
    Wensen jullie per thema anders ook een praattopic? Of houden jullie dat liever op Skype of FB?

Misschien voor elk thema één topic en één gezamenlijk? (: Of wordt dat te veel?

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Lizor schreef:
    (...)
    Misschien voor elk thema één topic en één gezamenlijk? (: Of wordt dat te veel?

Dat is opzich wel een goed idee. Ondanks dat het veel is

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Vivant schreef:
    (...)

Dat is opzich wel een goed idee. Ondanks dat het veel is

Klopt, maar misschien kan er bij elke groep iemand gekozen worden die dan de nieuwe topics aan houdt zodat de organisatoren van de wedstrijd dat niet allemaal hoeven te doen en in principe hoef je maar twee topics bij de houden (:

Ik heb een idee voor een verhaal over een seriemoordenaar maar ik ben nu aan het twijfelen om het op te geven of niet; er komt wel moord in voor dus daarvoor zou het wel bij thriller thuis horen maar ik heb schrik dat het meer misdaad dan thriller gaat worden.. dus voorlopig durf ik me nog niet inschrijven ;p

“We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

Abu schreef:
    Ik heb een idee voor een verhaal over een seriemoordenaar maar ik ben nu aan het twijfelen om het op te geven of niet; er komt wel moord in voor dus daarvoor zou het wel bij thriller thuis horen maar ik heb schrik dat het meer misdaad dan thriller gaat worden.. dus voorlopig durf ik me nog niet inschrijven ;p

Ik heb hetzelfde ongeveer, maar ik ga gewoon beginnen en dan zie ik met wel op ik me inschrijf (:

Ik heb een proloog geschreven, whooh!
    Ik ga enkel nog niks online zetten denk ik.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik heb een proloog geschreven, whooh!
    Ik ga enkel nog niks online zetten denk ik.

Haha good job. Ik ben er nu mee bezig en ik ook niet. Ik wil eerst een stuk schrijven.

^ Wat jullie het liefst hebben. Ik vind het ook niet erg om dat allemaal bij te houden hoor. (bloos)

Avarosa schreef:
    ^ Wat jullie het liefst hebben. Ik vind het ook niet erg om dat allemaal bij te houden hoor. (bloos)

Ik denk dat het wel fijn is om zoiets te doen. Ook voor degene die niet in die skype/facebook groepen kunnen/willen en als je hulp nodig hebt met bijhouden wil ik best meehelpen (:

heeft iemand nog tips of iets anders voor mijn verhaallijn?

'The best way to predict the future is to create it'.

Ik zit echt in een enorme 'flow' en heb zojuist echt 1000 woorden getikt. Yaay :]

En voor de rest: keep up the good work!

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Vivant schreef:
    Ik zit echt in een enorme 'flow' en heb zojuist echt 1000 woorden getikt. Yaay :]

En voor de rest: keep up the good work!

Nice! Ik ben nog bezig met mijn hoofdpersoon :3

'The best way to predict the future is to create it'.

Lizor schreef:
    (...)
    Ik denk dat het wel fijn is om zoiets te doen. Ook voor degene die niet in die skype/facebook groepen kunnen/willen en als je hulp nodig hebt met bijhouden wil ik best meehelpen (:
    Ik zal straks de groepen dan openen. Ik ben nu even bezig met de story en het topic.