• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lizor schreef:
    (...)
    Oh shit typfout x'D


    Ik heb het voor de zekerheid nog eens opgezocht in mijn zus d'r woordenlijstje daarnet (:
    En @Gifts: ik vind 'm wel leuk (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Ik heb het voor de zekerheid nog eens opgezocht in mijn zus d'r woordenlijstje daarnet (:
    En @Gifts: ik vind 'm wel leuk (:

    Nogmaals bedankt voor je hulp (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm in! ^^ hoop dat het me gaat lukken :)


    The Definition of Insanity

    Lizor schreef:
    (...)
    Nogmaals bedankt voor je hulp (:


    Graag gedaan (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, alternatieve werelden bedenken is nog best lastig.


    Your make-up is terrible

    Capaldi schreef:
    Wat vinden jullie van dit idee? Niet zo'n hele geweldige samenvatting trouwens.

    Elk jaar vind er een groot evenement plaats. Alle baby's die dat jaar geboren zijn worden verdeeld. Zodra je baby geboren is heb je twee dagen voor hij of zij weg moet. Ze worden naar een gigantisch huis gebracht waar ze blijven tot het grote evenement. Om op die dag verdeeld te worden in de verschillende facties. Niet alle facties zijn even groot, zo zijn bijvoorbeeld de facties voor voedsel of fabriek werkers groter als die voor medicatie en bouw. Maar allemaal zijn ze even hard nodig om het systeem draaiende te houden. Net als de kleinste factie, mijn factie. Elk jaar worden er twee kinderen uitgekozen voor deze factie, een jongen en een meisje. Voorbestemd om voor eeuwig met elkaar te leven.
    Zo word ik opgeleid tot het leven als een moordenaar.


    Ik breng het nog even naar voren want ik wil nog meer meningen horen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wow dit topic gaat snel! Ik ben ondertussen begonnen, nog niet helemaal zeker of het wat wordt. Ik zie wel. C:
    Dit is mijn cover in ieder geval :3


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik wil ook beginnen maar ik kan pas beginnen als mijn vraag wordt beantwoord en ik krijg geen reactie. :[

    Ik ben echt zo jaloers op jullie ideeën en samenvattingen (cat)
    Het klinkt allemaal zo geweldig!

    Ik ben allang blij dat ik momenteel een heel vaag concept heb, maar zo fantastisch is hem niet, vrees ik :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Empyrean schreef:
    Wow dit topic gaat snel! Ik ben ondertussen begonnen, nog niet helemaal zeker of het wat wordt. Ik zie wel. C:
    Dit is mijn cover in ieder geval :3


    Mooie cover!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Empyrean schreef:
    Wow dit topic gaat snel! Ik ben ondertussen begonnen, nog niet helemaal zeker of het wat wordt. Ik zie wel. C:
    Dit is mijn cover in ieder geval :3




    wauw, mooie cover


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Valkyries schreef:
    Ik ben echt zo jaloers op jullie ideeën en samenvattingen (cat)
    Het klinkt allemaal zo geweldig!

    Ik ben allang blij dat ik momenteel een heel vaag concept heb, maar zo fantastisch is hem niet, vrees ik :'D


    Daarvoor ben jij enorm goed in het schrijven. Me loves your stories <3
    En ik ben ervan overtuigd dat jouw idee echt geweldig is :Y)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:00 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Valkyries schreef:
    Ik ben echt zo jaloers op jullie ideeën en samenvattingen (cat)
    Het klinkt allemaal zo geweldig!

    Ik ben allang blij dat ik momenteel een heel vaag concept heb, maar zo fantastisch is hem niet, vrees ik :'D


    Same here


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Valkyries schreef:
    Ik ben echt zo jaloers op jullie ideeën en samenvattingen (cat)
    Het klinkt allemaal zo geweldig!

    Ik ben allang blij dat ik momenteel een heel vaag concept heb, maar zo fantastisch is hem niet, vrees ik :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    het plan heb ik al voor een deel staan...ik ga morgen gewoon beginnen met schrijven en ik zie wel waar het schip mag stranden ^^

    @Empyrean die cover is gaaf! ^^


    The Definition of Insanity