• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Blancefloer schreef:
    - oeps op quote geklikt ipv aanpassen x:

Dat had ik gister ook, haha. Maar bedankt (: Ik zal kijken wat ik er mee doe.

Bierspetters wordt trouwens fout gerekend door word O.o

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:07 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Damned, heb ik me net bedacht dat ik zal moeten leren schaken voor mijn verhaallijn geloofwaardig te houden. :')

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Tolstoy schreef:
    Damned, heb ik me net bedacht dat ik zal moeten leren schaken voor mijn verhaallijn geloofwaardig te houden. :')

Haha jij en schaken. Succes daarmee.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Hoe schrijf je kammeraden? Met dubbele M zoals ik het schreef of enkele M?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Dooddoenervo schreef:
    Hoe schrijf je kammeraden? Met dubbele M zoals ik het schreef of enkele M?

Met één M, dus ''kameraden'', dacht ik toch.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Capaldi schreef:
    (...)
    Haha jij en schaken. Succes daarmee.

Da's dus het probleem, al een heleboel mensen hebben een poging gewaagd om mij dat aan te leren. Het is nog nooit gelukt :c
    @Dooddoenervo Met één 'm'.

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:43 ]

Ohh, okii! Thanks.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Lizor schreef:
    (...)
    Dat had ik gister ook, haha. Maar bedankt (: Ik zal kijken wat ik er mee doe.

Bierspetters wordt trouwens fout gerekend door word O.o

Echt? Bij mijn Word niet, dat is wel gek :')

The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

Tolstoy schreef:
    (...)

Da's dus het probleem, al een heleboel mensen hebben een poging gewaagd om mij dat aan te leren. Het is nog nooit gelukt :c
    @Dooddoenervo Met één 'm'.

Ik zou zeggen ik help je maar ik snap er ook geen enkele bal van.

De nieuwslezeres verdween uit het beeld en de eerste foto’s verschenen al op het beeldscherm. De man keek er maar met een half oog naar, tot dat zijn oog op één van de foto’s viel. Hij vloekte, greep naar zijn mobiele telefoon, die op het uiteinde van de bank lag en toetste een nummer in.
    ‘Fuck, Simon. Onze opdracht loopt in gevaar. Dat meisje is ontvoerd! We komen diep in de problemen als ze dat briefje ontdekken wat ze bij zich heeft!’
    ‘Relax, het komt wel goed.’
    ‘Nee, godverdomme! Onze zaak loopt in gevaar!’ De man tierde. Ze hadden die boodschap nooit aan dat meisje moeten toevertrouwen. Hij had het al geen goed idee gevonden en dit bewees het maar weer. Als de man een lange, eentonige pieptoon hoort, weet hij dat zijn handlanger heeft opgehangen. Woest liep de man naar het kastje dat in de hal stond, graaide er zijn pistool uit, deed snel zijn jas aan en zwaaide de deur met een harde klap achter zich dicht.

Mogen gesproken zinnen in tt? Dit is slechts nog maar het concept, maar dat weet ik of ik het goed doe of niet. Kritiek is altijd welkom. :)

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:48 ]

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Vindicta schreef:
    De nieuwslezeres verdween uit het beeld en de eerste foto’s verschenen al op het beeldscherm. De man keek er maar met een half oog naar, tot dat zijn oog op één van de foto’s viel. Hij vloekte, greep naar zijn mobiele telefoon, die op het uiteinde van de bank lag en toetste een nummer in.
    ‘Fuck, Simon. Onze opdracht loopt in gevaar. Dat meisje is ontvoerd! We komen diep in de problemen als ze dat briefje ontdekken wat ze bij zich heeft!’
    ‘Nee, godverdomme! Onze zaak loopt in gevaar!’ De man tierde. Ze hadden die boodschap nooit aan dat meisje moeten toevertrouwen. Hij had het al geen goed idee gevonden en dit bewees het maar weer. Als de man een lange, eentonige pieptoon hoort, weet hij dat zijn handlanger heeft opgehangen. Woest liep de man naar het kastje dat in de hal stond, graaide er zijn pistool uit, deed snel zijn jas aan en zwaaide de deur met een harde klap achter zich dicht.

Mogen gesproken zinnen in tt? Dit is slechts nog maar het concept, maar dat weet ik of ik het goed doe of niet. Kritiek is altijd welkom. :)

Ja, het zou nogal vreemd zijn als opeens iedereen in vt zou gaan praten. Leuk stuk trouwens.

Vindicta schreef:
    De nieuwslezeres verdween uit het beeld en de eerste foto’s verschenen al op het beeldscherm. De man keek er maar met een half oog naar, tot dat zijn oog op één van de foto’s viel. Hij vloekte, greep naar zijn mobiele telefoon en toetste een nummer in.

Volgens mij wel hoor c:
    Je gebruikt wel veel 'de man' op een korte tijd.
    @Tara Ik ga dat kunnen! lol, for sure Bedankt voor het aanbod n.n

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:51 ]

Weet iemand een app of site waar je je wordcount per dag bij kan houden net zoals bij de NaNo site?

Vinden jullie dit een mooi idee?

Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

Bevroren liefde is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

Het klinkt misschien op de Titanic, maar het is een ander liefdes verhaal, met een andere plot en het lijkt alles behalve op het verhaal van Rose en Jack.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Eerste 1K bereikt (:
    Hoe lukt het met jullie stories?

My fake plants died, because I did not pretend to water them.