• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Officieel is wereldoorlog II maar op drie september begonnen. (Dat is wanneer het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk de oorlog verklaren aan Duitsland, terwijl één september de Duitse inval in Polen is) Guess it's both right. Voor de rest lijkt het me leuk al is de herhaling van je eerste zin een beetje raar, dat kan aan mij liggen though. Oh en na strijd hoort een : en geen komma (then again, denk ik)


    Veel mensen nemen één september als startpunt. [Omdat dan de slag om Westerplatte(Polen) vanstart ging.] Maar officieel is het idd 3 september. Maar ik neem één september. :Y)
    Omdat ik dan het echte verhaal start.:')

    Omdat ik dat een mooie zin vind, verder heeft dat geen echte reden heeft.:')

    Thanks!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga nu van start! :D de rest ook vele succes met schrijven!


    The Definition of Insanity

    Waaauw, ik had even een dag geen Wi-Fi (stom vakantiehuisje >< ) en meteen zit dit topic al aan de 19 pagina's. :'D
    Ik zit nu bijna aan de 2000 woorden, maar ik weet nog niet of ik al een story ga openen, ik denk dat ik eerst een eind in Word verder typ.

    Ik heb alleen nog een jongensnaam nodig, en kan geen leuke vinden. Weet iemand een leuke, beetje mysterieuze/aparte jongensnaam?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:41 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Capaldi schreef:
    (...)
    Het enige wat erop hoeft is Lilith en het liefst ergens onderaan.

    Één:


    Twee:


    Drie:


    Of iets anders? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Parachutes schreef:
    Waaauw, ik had even een dag geen Wi-Fi (stom vakantiehuisje ><) en meteen zit dit topic al aan de 19 pagina's. :'D
    Ik zit nu bijna aan de 2000 woorden, maar ik weet nog niet of ik al een story ga openen, ik denk dat ik eerst een eind in Word verder typ.

    Ik heb alleen nog een jongensnaam nodig, en kan geen leuke vinden. Weet iemand een leuke, beetje mysterieuze/aparte jongensnaam?


    uuuuh...

    Danezio?
    Zephyre?

    veel verder kom ik niet haha ^^


    The Definition of Insanity

    Lizor schreef:
    (...)
    Één:


    Twee:


    Drie:


    Of iets anders? (:

    Die eerste is leuk. Zou je heel misschien als je tijd teveel hebt proberen of ie in plaats van wit iets donkerder kan zijn?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Die eerste is leuk. Zou je heel misschien als je tijd teveel hebt proberen of ie in plaats van wit iets donkerder kan zijn?

    Natuurlijk ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    “Psst.”
    Het was nacht. Tenminste, daar was hij van overtuigd. Hij zou het niet zeker weten voordat hij zijn ogen openen zou, maar ook met zijn ogen gesloten, kon hij een perfect beeld schetsen van zijn omgeving. Het was de geur van het brandende, knisperende hout, het rustige getik van regen op het dak, de ijzige windvlagen die zich door de kiertjes en gaatjes van de niet goed geïsoleerde wanden wurmden en zijn koude lichaam rillingen brachten.
    Het beeld dat zich in zijn hoofd vormde, was zo levensecht, dat hij even dacht dat zijn ogen al open waren. Het hield hem genoeg bezig om het gefluister op de achtergrond te negeren, zelfs toen hij de adem van een van de stemmen in zijn oor voelde. “Thomas? Thomas hoor je me?”
    Een hand raakte zijn borst en een scherpe pijn schoot door hem heen. Een zacht gejammer verliet zijn mond. Uit reflex greep hij met zijn hand naar zijn borst, maar zijn vermoeide lichaam weigerde iedere poging tot beweging.
    “Geef het op. Hij redt de nacht nog niet.”
    “Nou nou, niet zo pessimistisch. Twee dagen.”
    “O houd toch op. Jullie weten zeker niet meer hoe jullie er aan toe waren in het begin.”
    Thomas luisterde aandachtig naar wat er gezegd werd, zonder het gesprek te volgen. De woorden klonken als de vallende regen en ruisende wind: betekenisloos, vredig. Het was totdat een eindje verderop de bliksem insloeg en een luid gedonder de stemmen tot zwijgen bracht, dat hij in deze sluimerstand verkeerde. Het krakkemikkige pand schudde op zijn grondvesten toen Thomas zijn ogen opende. Het enige wat hij zag was een plafond van verrot hout, open plekken afgedekt met stukken oranje zeil. In plaats van zich af te vragen waar hij was, en waarom, staarde hij stoïcijns in het niets.


    Eerste 300 woorden geschreven, hoop dat het in de smaak valt x'D.


    i put the fun in funeral

    Capaldi schreef:
    (...)
    Die eerste is leuk. Zou je heel misschien als je tijd teveel hebt proberen of ie in plaats van wit iets donkerder kan zijn?

    Één:


    Twee:


    Drie:


    Zo of anders?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Één:


    Twee:


    Drie:


    Zo of anders?

    Die eerste is echt perfect. Heel erg bedankt!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Die eerste is echt perfect. Heel erg bedankt!

    Graag gedaan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Capaldi schreef:
    (...)
    Die eerste is echt perfect. Heel erg bedankt!


    O, ik zie dat je al wat hebt :Y). Desalniettemin was het wel leuk om te doen, so


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    O, ik zie dat je al wat hebt :Y). Desalniettemin was het wel leuk om te doen, so


    Oh dat lettertype is awesome. Waar heb je die van?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Oh dat lettertype is awesome. Waar heb je die van?


    Picmonkey (wel premium) :3. Jellyka Delicious Cake heet 't. Vraag me niet vanwaar die naam.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:43 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Picmonkey (wel premium) :3. Jellijka Delicious Cake heet 't. Vraag me niet vanwaar die naam.

    Haha oké, thank you (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.