• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Vinden jullie dit een mooi idee?

    (...)

    Het klinkt misschien op de Titanic, maar het is een ander liefdes verhaal, met een andere plot en het lijkt alles behalve op het verhaal van Rose en Jack.

    Klinkt gaaf! (: ik zou het zeker lezen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zit aan 500 woorden. Als de proloog klaar is meld ik me officieel aan.

    @Avorosa
    Klinkt leuk!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:49 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb net de 4K bereikt! :'D
    Hehe. Ik zit altijd een hele voorraad te schrijven als ik een story schrijf. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Capaldi schreef:
    Weet iemand een app of site waar je je wordcount per dag bij kan houden net zoals bij de NaNo site?


    Ik zat er over na denken, maar die is er niet. Je kan beter een grafiekding installeren waar je gewoon elke dag de cijfers invoert denk ik?


    Your make-up is terrible

    Ik zat aan 500 woorden, maar opeens is het verdwenen en kan ik het lekker niet meer terugvinden. Super! Not.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gifts schreef:
    Ik heb net de 4K bereikt! :'D
    Hehe. Ik zit altijd een hele voorraad te schrijven als ik een story schrijf. :')

    Wow haha, dat doe je goed.

    Weet iemand misschien een site waar heel veel quotes op staan, ik heb een quote nodig voor mijn proloog :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat denken jullie hiervan?

    Moed, trouw, dapperheid, vriendschap en eer zijn de sleutels tot de overwinning.


    1 september 1939 is een datum die in het geheugen gegrift staat als de dag dat de tweede wereldoorlog begon. In dit vehaal volgen we drie troepen die meevochten in deze gruwelijke strijd, één uit Engeland, één uit Rusland en één uit Duitsland. Als je het verhaal leest zul je zien dat de tweede wereldoorlog niet alleen over gevechten en moord gaat, maar ook over moed, trouw, dapperheid, vriendschap en eer.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Latier schreef:
    Ik zat aan 500 woorden, maar opeens is het verdwenen en kan ik het lekker niet meer terugvinden. Super! Not.

    Aww :/ dat is echt vervelend. Vorig jaar had ik ook zoiets, niet leuk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Latier schreef:
    Ik zat aan 500 woorden, maar opeens is het verdwenen en kan ik het lekker niet meer terugvinden. Super! Not.


    Heb ik ook al voorgehad. Het ergste was dat dat tijdens een studieuur op school was. In de plaats van alle denkbare scheldwoorden te roepen heb ik m'n woede opgehouden en zag ik eruit als een tomaat.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Volgens mij wel hoor c:
    Je gebruikt wel veel 'de man' op een korte tijd.
    @Tara Ik ga dat kunnen! lol, for sure Bedankt voor het aanbod n.n


    Dank jullie wel voor het antwoorden! Ik zal erop letten dat ik niet teveel de man etc. gebruik.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dooddoenervo schreef:
    Wat denken jullie hiervan?

    (...)


    Officieel is wereldoorlog II maar op drie september begonnen. (Dat is wanneer het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk de oorlog verklaren aan Duitsland, terwijl één september de Duitse inval in Polen is) Guess it's both right. Voor de rest lijkt het me leuk al is de herhaling van je eerste zin een beetje raar, dat kan aan mij liggen though. Oh en na strijd hoort een : en geen komma (then again, denk ik)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Is er iemand die toevallig een titel op mijn cover kan zetten? Hij is zo goed als klaar maar het lukt niet om de titel er goed op te krijgen.


    Dat is wat ik tot nu toe heb en het enige wat er nog bij moet is Lilith. Wat voor lettertype maakt niet uit zolang het er maar een beetje bij past.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Is er iemand die toevallig een titel op mijn cover kan zetten? Hij is zo goed als klaar maar het lukt niet om de titel er goed op te krijgen.


    Dat is wat ik tot nu toe heb en het enige wat er nog bij moet is Lilith. Wat voor lettertype maakt niet uit zolang het er maar een beetje bij past.

    Ik zal wat voor je proberen (:
    Wat moet er dan op staan en waar?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik zal wat voor je proberen (:
    Wat moet er dan op staan en waar?

    Het enige wat erop hoeft is Lilith en het liefst ergens onderaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Is er iemand die toevallig een titel op mijn cover kan zetten? Hij is zo goed als klaar maar het lukt niet om de titel er goed op te krijgen.


    Dat is wat ik tot nu toe heb en het enige wat er nog bij moet is Lilith. Wat voor lettertype maakt niet uit zolang het er maar een beetje bij past.


    Ik zal even kijken ^^.


    i put the fun in funeral