• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Combattant schreef:
    (...)

    Nice! Ik ben nog bezig met mijn hoofdpersoon :3

    Ik ben bezig met mijn hoofdpersoon en mijn proloog tegelijk. Weet iemand misschien een goede naam voor een seriemoordenaar?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik ben bezig met mijn hoofdpersoon en mijn proloog tegelijk. Weet iemand misschien een goede naam voor een seriemoordenaar?


    Geef hem een klassieke naam, dat vind ik altijd wel passen.


    Your make-up is terrible

    Doe anders iets met een anagram. Wel lastiger om te bedenken, maar op tv zag ik ooit dat er een zichzelf Keith Miller noemde en dat is een anagram voor: Im the killer :] Zoiets kan je doen. Precies deze gebruiken zal ik niet doen, maar een andere originele is wel gaaf!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    Doe anders iets met een anagram. Wel lastiger om te bedenken, maar op tv zag ik ooit dat er een zichzelf Keith Miller noemde en dat is een anagram voor: Im the killer :] Zoiets kan je doen. Precies deze gebruiken zal ik niet doen, maar een andere originele is wel gaaf!

    Haha oké thanks!
    Net zoals Tom Marvolo Riddle = I am Lord Voldemort eigenlijk haha

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Combattant schreef:
    heeft iemand nog tips of iets anders voor mijn verhaallijn?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)


    Sorry, ik heb er door alle berichten een beetje overeen gekeken. Wat vooral belangrijk is [voor iedereen die spannende/thriller/horror verhalen schrijft] is dat de personages héél geloofwaardig zijn, omdat de situatie zelf al zo bizar is. Volgens mij heeft Stephen King dat ooit gezegd: hoe minder humaan te setting van het verhaal is, hoe diepgaander en realistischer de personages moeten zijn. Waarschijnlijk zijn jullie allemaal goede schrijvers en weten jullie dat wel, maar ik denk: Lil' reminder :]

    En verder.. Pff.. Probeer veel verhalen die soortgelijke setting hebben [als die er zijn] te lezen, zodat je daar goede dingen uit kan halen, maar ook verbeterpunten, waar je zelf extra op kan letten.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha oké thanks!
    Net zoals Tom Marvolo Riddle = I am Lord Voldemort eigenlijk haha


    Haha, precies! Die was ik even vergeten! Ö


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    (...)

    Sorry, ik heb er door alle berichten een beetje overeen gekeken. Wat vooral belangrijk is [voor iedereen die spannende/thriller/horror verhalen schrijft] is dat de personages héél geloofwaardig zijn, omdat de situatie zelf al zo bizar is. Volgens mij heeft Stephen King dat ooit gezegd: hoe minder humaan te setting van het verhaal is, hoe diepgaander en realistischer de personages moeten zijn. Waarschijnlijk zijn jullie allemaal goede schrijvers en weten jullie dat wel, maar ik denk: Lil' reminder :]

    En verder.. Pff.. Probeer veel verhalen die soortgelijke setting hebben [als die er zijn] te lezen, zodat je daar goede dingen uit kan halen, maar ook verbeterpunten, waar je zelf extra op kan letten.


    Bedankt :] Eh.. weet iemand een story die op die van mij lijkt? :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kyubey schreef:
    (...)

    Daarvoor ben jij enorm goed in het schrijven. Me loves your stories <3
    En ik ben ervan overtuigd dat jouw idee echt geweldig is :Y)

    Je bent veel te lief :3

    Nahja, als ik m'n huidige vaag idee aan blijf houden, gaat het Sci-Fi worden, terwijl dat juist m'n laatste genre was waarin ik wilde schrijven :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Yes, ik mag meedoen. *O*

    Ik heb zowaar een cover gemaakt die perfect bij m'n vaag idee past en me nog meer inspi geeft om m'n verhaal uit te werken... nog een werktitel bedenken en dan van daaruit verder ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dit wil ik ook wel bij mijn topics hebben, ondanks dat ik nog geen verhaallijn heb ingezonden. Ik ben wel te lui om al die vijftien pagina's terug te lezen, dus in plaats daarvan ga ik brainstormen (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    Dit wil ik ook wel bij mijn topics hebben, ondanks dat ik nog geen verhaallijn heb ingezonden. Ik ben wel te lui om al die vijftien pagina's terug te lezen, dus in plaats daarvan ga ik brainstormen (krul)


    Ik ga ook niet alles teruglezen + mijn verhaallijn is bij lange na nog niet uitgewerkt, same story here. Succes met brainstormen! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik ga ook niet alles teruglezen + mijn verhaallijn is bij lange na nog niet uitgewerkt, same story here. Succes met brainstormen! c:


    Ghehe I couldn't resist, dus ik ben alsnog gisteren het topic terug gaan lezen. Je hebt niet echt iets gemist behalve dat je Nikki/Assassin via Skype kan toevoegen en zij je dan in een groepschat kan plaatsen bij je genre als je dat zou willen, zodat je maatjes hebt voor tijdens het schrijven (:

    Dank je nog! Ik heb vannacht rond half 3 mijn idee eindelijk te pakken gekregen in mijn hoofd en rond kwart over drie, iets rond die tijd, was ik er wel tevreden mee ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.