• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik wacht op een antwoord van Yolanda, maar als zij niet wil, is iemand hier met Sci-fi?

'The best way to predict the future is to create it'.

Even een opmerking. De buddies zijn goed voor elkaar te motiveren, maar het is niet de bedoeling dat jullie samen de story gaan schrijven. (:

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Insurgent schreef:
    Ik heb gelukkig al een schrijfmaatje, maar ik wil best iemand helpen als die in de knoop zit. Ik heb vooral veel ervaring met science fiction en historisch.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Combattant schreef:
    Ik wacht op een antwoord van Yolanda, maar als zij niet wil, is iemand hier met Sci-fi?

Ik heb thriller, maar ik vind het wel leuk om je te helpen :)

We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

Avarosa schreef:
    Even een opmerking. De buddies zijn goed voor elkaar te motiveren, maar het is niet de bedoeling dat jullie samen de story gaan schrijven. (:

Dat was mijn idee ook niet, haha. Ik wil het sowieso alleen schrijven.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Is een idee als schrijfmaatjes niet iets? Iemand die je op Skype/whatsapp of zo kan toevoegen en die je helpt met ideeën, maar die jij ook terug kan helpen, motiveren, zoiets.

Is inderdaad een goed idee (ben ook nog op zoek naar een gewone schrijfgroep om eens in de maand echt mee af te spreken en te kijken wie wat heeft geschreven en doelen voor de volgende afspraak en zo) je houdt elkaar wel scherp als je een goed maatje hebt. Misschien een idee om zoiets te doen met meerdere mensen per thema? Of denk je dan echt aan één persoon?

Fili schreef:
    (...)

Is inderdaad een goed idee (ben ook nog op zoek naar een gewone schrijfgroep om eens in de maand echt mee af te spreken en te kijken wie wat heeft geschreven en doelen voor de volgende afspraak en zo) je houdt elkaar wel scherp als je een goed maatje hebt. Misschien een idee om zoiets te doen met meerdere mensen per thema? Of denk je dan echt aan één persoon?

Oh, het kan ook best een groepsgesprek worden op Skype als mensen dat leuk vinden (per thema).

Your make-up is terrible

Combattant schreef:

Ik heb je al geantwoord, en nu ik hier de reacties doorlees begrijp ik toch wel wat je bedoelde. :p
    En als je liever iemand hebt met sci- fi is dat ook goed hoor, dan zoek ik wel een ander schrijfhulp maatje (of hoe noem je zoiets? x) ) ;)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Fili schreef:
    (...)

Per thema is idd wel leuk.

Goede plaatjes voor je cover vinden is onmogelijk x3

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:34 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Gibbs schreef:
    (...)

Ik heb je al geantwoord, en nu ik hier de reacties doorlees begrijp ik toch wel wat je bedoelde. :p
    En als je liever iemand hebt met sci- fi is dat ook goed hoor, dan zoek ik wel een ander schrijfhulp maatje (of hoe noem je zoiets? x) ) ;)

Even tussendoor, welk thema heb jij? Meerdere schrijfmaatjes een idee?

We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

SapphireBlue schreef:
    (...)

Even tussendoor, welk thema heb jij? Meerdere schrijfmaatjes een idee?

Ik wil het over een seriemoordernaar doen, dus ik gok erop dat mijn thema horror/thriller is. (:

En meerdere schrijfmaatjes klinkt handig, meerdere meningen zorgen altijd voor een ruimer denkbeeld. :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Gibbs schreef:
    (...)

Ik wil het over een seriemoordernaar doen, dus ik gok erop dat mijn thema horror/thriller is. (:

En meerdere schrijfmaatjes klinkt handig, meerdere meningen zorgen altijd voor een ruimer denkbeeld. :3

Thrillermaatje!!

Als jullie me toevoegen op Skype en daar zeggen welk thema je hebt kan ik iedereen wel toevoegen in groepsgesprekken.
    Mijn Skype is Ninjaniksel.

Your make-up is terrible

Naw, ik wil het liefste iemand die ook Sci-fi heeft :c
    Iemand?

'The best way to predict the future is to create it'.

Als er iemand mij wil toevoegen als schrijfmaatje, de naam is taraluisje, op Skype dan. En ik ga Sci-fi doen.

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:44 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."