• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Vandaag is onze voogd overleden. Dat is heel raar, want na jaren van verschillende kankersoorten bleef ze er toch altijd goed onder, zo helder en krachtig. Ze was de beste vriendin van mijn moeder en altijd optimistisch, over werkelijk alles. Soms was het net alsof ze nooit ziek was. Maar dat was ze wel, en dit is het resultaat. Na alles wat ze voor ons heeft gedaan, na alle shit met mijn vader en familie en alles dat niet hoorde te gebeuren, verdient ze dit niet. Nooit. Ze was al zolang opgegeven, maar nu is het echt en het voelt vreemd, alsof het er niet is. Maar het is er wel.
    Engelen vallen eerst. Rust in vrede.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Vandaag is onze voogd overleden. Dat is heel raar, want na jaren van verschillende kankersoorten bleef ze er toch altijd goed onder, zo helder en krachtig. Ze was de beste vriendin van mijn moeder en altijd optimistisch, over werkelijk alles. Soms was het net alsof ze nooit ziek was. Maar dat was ze wel, en dit is het resultaat. Na alles wat ze voor ons heeft gedaan, na alle shit met mijn vader en familie en alles dat niet hoorde te gebeuren, verdient ze dit niet. Nooit. Ze was al zolang opgegeven, maar nu is het echt en het voelt vreemd, alsof het er niet is. Maar het is er wel.
    Engelen vallen eerst. Rust in vrede.


    Sterkte! :/


    help

    Taiteilijan schreef:
    Vandaag is onze voogd overleden. Dat is heel raar, want na jaren van verschillende kankersoorten bleef ze er toch altijd goed onder, zo helder en krachtig. Ze was de beste vriendin van mijn moeder en altijd optimistisch, over werkelijk alles. Soms was het net alsof ze nooit ziek was. Maar dat was ze wel, en dit is het resultaat. Na alles wat ze voor ons heeft gedaan, na alle shit met mijn vader en familie en alles dat niet hoorde te gebeuren, verdient ze dit niet. Nooit. Ze was al zolang opgegeven, maar nu is het echt en het voelt vreemd, alsof het er niet is. Maar het is er wel.
    Engelen vallen eerst. Rust in vrede.
    Sterkte meis... ik heb even geen woorden =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Sterkte! :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Parents are weird. Ze kunnen niet accepteren dat ik ook volwassen word en mijn eigen afspraken ga maken. :/

    @Taiteilijan
    Veel sterkte hiermee. =(

    Ik voel me een dood iets die met tegenzin tot leven is gebracht.. Blergh..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thanks for noticing. Oh wait, you didn't notice a single fucking thing.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pfft, ik ben echt volledig talentloos. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Takkezooi, ik verveel me de tyfus. Ik ga maar pitten zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes, zoveel posts geschreven en ik ben er happy mee *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doe ik dan werkelijk níets goed?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    My god, mijn nichtje is zo...apart. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tijd voor een nieuwe SA.


    Your make-up is terrible

    De sfeer is zo... naar.


    Searching heavens for another earth

    Alweer klaar, dat ging snel.


    Your make-up is terrible