• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Your make-up is terrible

Reindeers are beter than people. Sven, don't you think that true?

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

I hate people. I wish I was a cat or a dog.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Orchard schreef:
    Koffie, koffie, lekker bakje koffie.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Het. Is. Eindelijk. Af. *-*
    Het kwam nog net niet mijn oren uit, maar het is af.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Soms lijkt het gewoon net alsof het je allemaal geen fuck kan schelen.

26 - 02 - '16

Je snapt er helemaal niks van. Ik heb echt geen hekel aan je en ik vind je absoluut geen slecht mens, maar je bent gewoon zo egocentrisch als de pest en je kan jezelf totaal niet inleven in een ander. En dat ben ik weleens beu, dus rot even lekker op en ga iemand anders het gevoel geven een zeikerd te zijn.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Volgens mij heb ik gewoon gelijk. Je kan je wel richten op zoiets simpels als een idioot spelletje op het internet, maar als ik wat te zeggen heb dan let je ineens niet meer op. Ugh. :c

26 - 02 - '16

Why do I feel like I am happy and great but at the same time so broken and sad?

Ik ben zó teleurgesteld.

26 - 02 - '16

Straks weer gaan leren voor volgende week... Meh :c
    Gelukkig wel net weer boeken besteld, yay.

[ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:44 ]

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik zou willen dat ze net zo blij zouden zijn over mijn blijheid dat het schrijven eens goed ging als ikzelf. Mjah, ik ben denk ik gewoon een aandachtvrager ofseu, denk ik. How can I live with myself sometimes? =.='

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Eigenlijk is het heel vanzelfsprekend dat ik bang ben om afgewezen te worden.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik haat het zo. Iedereen laat me alleen. Áltijd. :c Maakt niet uit wie het is, het is altijd zo.
    I'll end up all alone.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zo zonde dat sommige ideeën zo goed uitgedacht zijn, maar zo verpest worden door het feit dat het een fanfictie is.

26 - 02 - '16

Natuurlijk, ben ik niet thuis of bij een pc in de buurt zijn de rpg´s heel levendig. Ben ik thuis achter de pc is heel quizlet dood

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]