• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Ik schrik me dood van de neus- en oorloze hond op tv, blijkt 't een zeehond te zijn. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Misschien moet ik toch maar eens beginnen aan Scheikunde. :/


    :)

    DarkSavior schreef:
    Ik vind vuurwerk echt leuk, het enige waar ik me aan stoor zijn de mensen die er duidelijk niet mee om kunnen gaan of mensen die tijdens de jaarwisseling hulpdiensten aanvalt. Er zijn zoveel mensen die zich gewoon netjes aan de regels houden en wachten tot dat 31ste en zelfs dan nog wachten tot 's avonds. Het is zo jammer dat er van die kut kotters zijn die het voor de rest verneuken.
    Persoonlijk ben ik voor harde straffen, minder verkoopdagen en een hogere minimum leeftijd.


    Agreed. Behalve dan dat ik niet echt van vuurwerk (afsteken) houdt. Van mij mag het wel wat minder. Maar nee, voedselbanken delen opeens ook vuurwerkpakketten uit, daar kan ik met m'n hoofd echt niet bij.


    You are beautiful, you are love.

    Hoe laat jij jezelf dik voelen?
    Bestel een broek in je eigen maat en pas hem niet...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    My god, DIE KNALLEN! Wacht gewoon tot 12 uur, is dat zo moeilijk?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ohje, ik vind het zo spannend als ik al dingen weet waarop de users moeten wachten. (wbw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sometimes everything is wrong
    Now it's time to sing along
    When your day is night alone (hold on, hold on)
    If you feel like letting go (hold on)
    When you think you've had too much of this life, well hang on


    And everybody hurts sometimes


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn jongste zusje vind het blijkbaar niet zo leuk als mijn andere zusje het Lord of the rings theme song zit te zingen. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Buuh, stupid feelings again.
    Ik wou dat ik dat eerder had gelezen, dan had ik nooit "ja" gezegd.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 12:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga dood. ._.


    help

    Ik vind het echt grappig als iemand rare scheldberichten in m'n gastenboek dropt, en nog grappiger als ik ze meld. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    FiIi schreef:
    My god, DIE KNALLEN! Wacht gewoon tot 12 uur, is dat zo moeilijk?


    Als we op twitter waren, had ik je geretweet en je tweet gefavorited.


    Some people are art and do art at the same time

    FiIi schreef:
    My god, DIE KNALLEN! Wacht gewoon tot 12 uur, is dat zo moeilijk?


    Inderdaad. Ongeduldige mensen. :c


    26 - 02 - '16

    Ah, ik heb zo'n zin in de gezelligheid van vandaag! Alleen jammer van het vuurwerk en de knallen waardoor zoveel vogels en andere beesten doodgaan. Damn you all, firework. >_________<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder snapt 'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...' niet. Ze zegt steeds: 'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het begint met een *letter*.'


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."