• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Your make-up is terrible

Nou...Lekker is dit weer.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

OH. Volgende week al meeloopdag in 't UMCG, kindergeneeskunde.

*.*

"I shut my eyes in order to see.'

Barnabas schreef:
    (...)
    Hm. Het is waarschijnlijk tijd voor mijn eigen mannelijke harem. Mannen zijn toch een stuk leuker dan vrouwen. Heb je 's nachts tenminste ook nog wat plezier. (cat)
    Ik heb zelf geen beste vriendin, ik kom beter overeen met jongens. Geef mij maar een beste vriend en goede vriendinnen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

'Mag ik u iets vragen?'
    'Momentje hoor, anders raak ik de tel kwijt!'
    'OKÉ DAN VRAAG IK HET WEL NIET.'
    Van dit soort mensen krijg ik hoofdpijn.

Wauw. Dat dit me zo blij kan maken. Dankjewel, ookal heb je zelf niet door wat je gedaan hebt. (:

:)

Ik vraag me af of het überhaupt wat voorstelde voor dit alles, buuh. Niet veel in elk geval.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

hihi heb me kamer echt gezellig gemaakt voor mezelf :3 me likes.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

I wanna run away with my teddy and never come back. Why did I even come here in the first place?

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Haha, je bent geweldig.

:)

Jij. bent. echt. zielig.

I want a giant teddybear and nothing else..

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Toch verbaasd als iemand je op facebook ontvriend for no reason.

You are beautiful, you are love.

Symmetry schreef:
    Toch verbaasd als iemand je op facebook ontvriend for no reason.

I know the feeling.

26 - 02 - '16

Voor mij is de pijn niet kort en snel, maar heel erg lang. Het zal nog lang blijven duren. Nou moet ik niet vergeten een afspraak te maken bij mijn psycholoog om haar over te halen dat ik die medicijnen waarschijnlijk echt wel nodig heb, ik wil iets dat mijn emoties afstompt. D:
    En nu heb ik ook al 2 keer mijn vingers verbrand aan hete dingen. D:

Your make-up is terrible

Komaan Nana, sleur je door dat hoofdstuk. Dan kan je stoppen en eindelijk die brief schrijven.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?