• Gisteren was ik met een paar mensen bij mijn tante om te kaarten, bijna allemaal zijn ze mijn familie behalve twee van de mensen.
    Een van die twee is een man van ongeveer zeventig denk ik, en ik wist dat het de laatste tijd al niet heel erg goed met hem ging. Maar gisteren ben ik er dus achter gekomen dat hij kanker heeft. En nu zijn hij en zijn vrouw, de andere van de twee dus, alles al aan het regelen voor zijn begrafenis. Ik schrok er wel echt van dat ze alles aan het regelen waren hiervoor omdat dat toch een teken is dat hij waarschijnlijk niet lang meer heeft. Dat was trouwens voor ik ontdekte dat hij kanker had.
    Maar ze hebben dus aan mij en nog een paar mensen daar gevraagd of ze onze namen op het kaartje mochten zetten die je krijgt als er iemand sterft. Omdat ze ons zien als familie. Natuurlijk heb ik ja gezegd. Maar ik schrok er toch wel een beetje van dat ze me zien als familie. Ik ken ze pas drie jaar en dat ze me toch al zo zien. Echt wauw ik was er toch wel even stil van toen ze dat hadden gevraagd.

    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ah.. Wat erg D:
    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Wat erg! Ik heb zoiets nooit meegemaakt. Ik wens je heel veel sterkte!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Wat erg! Ik heb zoiets nooit meegemaakt. Ik wens je heel veel sterkte!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Heftig! Heel veel sterkte!


    Valar Morghulis.

    Wat vreselijk! Heel veel sterkte!


    Alleen maar tranen van geluk

    Jeetjemina, wat heftig! Echt onwijs veel sterkte! <3
    En wel lief dat ze je als familie beschouwen. Dat is wel chill. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oei dat is inderdaad best heftig, heel veel sterkte!

    Oh wat erg. Wel echt super lief dat ze jullie vroegen voor op de rouwkaart, omdat ze jullie zien als familie, maar verder echt super erg. Ik wens jullie (jou, de man en de vrouw en de rest van je familie) heel veel sterkte de komende tijd. En nee, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Wel heel erg maar aan de andere kant is het denk wel fijn dat ze je zo als familie zien

    Veel sterkte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat erg. Heel veel sterkte! (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Authentic schreef:
    Wat erg! Ik heb zoiets nooit meegemaakt. Ik wens je heel veel sterkte!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gomenasai schreef:
    Oei dat is inderdaad best heftig, heel veel sterkte!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...