• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    God, wat is dit moeilijk om te schrijven, vooral omdat ik het zelf zo vaak meemaak.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dan antwoord je maar niet hè? Ugh.


    26 - 02 - '16

    Hoop doet leven.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 21:34 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Weet je wat? Zoek het ook maar uit. Je vind je stomme serie toch veel belangrijker dan mij en als het je serie niet is, dan is het wel dat stomme spelletje! UGH!


    26 - 02 - '16

    Voor iemand die zo oud en volwassen is en een voorbeeld moet zijn, gedraag je je echt enorm kinderachtig met je negeer gedoe. Bah.

    Volgens mij negeer je me gewoon :c


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    Volgens mij negeer je me gewoon :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou mij ook overal de schuld van geven want ja, zij is natuurlijk heilig. Alsjeblieft zeg. Ik weet ook wel dat je een hekel aan me hebt en me blijkbaar niet goed genoeg vindt. Jouw probleem, er zijn genoeg mensen die wel denken dat ik het kan want ik train daar niet voor niks en als jij mij nou steeds gaat benadelen dan moet je dat zelf weten. Mij krijg je niet weg en aankomend jaar word ik uitgezonden wat je er ook tegen gaat doen. Ik ga daar staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I cant stop thinking about you, you have made a mess of me.
    I want you to know that I'm not pointless and I've wanted only what is good and right for you.
    I want you to understand that I love you.
    I dont think there is any chance, and I dont wanna believe what isn't true.

    You can hate me or forget me. Till things change. I'll wait for you.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bye-bye. Laat me maar weer alleen om bij iemand anders te zijn of die klote-spellen van je te spelen. :] Ik ben toch niet zo belangrijk als dat. Kom maar naar me toe als je me weer nodig hebt.
    Je luistert echt nooit naar me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het altijd doodeng als iemand zó jong sterft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    God, laat dit alsjeblieft doorgaan, dan zou ik me zo veel beter voelen over mezelf.


    Caution first, always.

    Ik weet dat ik niks waard ben. Dat hoef je er niet in te wrijven..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blijf. Met. Je. Fikken. Van. Mijn. Rug. Af.
    Hij doet zo al genoeg zeer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat ik in het centrum van een ongelooflijk drukke stad op de fiets mijn telefoon niet opneem?


    I dress to kill, but tastefully