• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat vind het vuurwerk helemaal geweldig. Fantastisch om te zien. :'D

    Asdflaksdfj I cried. I cried a lot. God this is amazing.

    Dat lieve kaartje was echt net wat ik nodig had, die bemoediging om 2014 in te kunnen gaan. Nu zie ik er ietsjes minder tegenop.


    Your make-up is terrible

    Neeeeee. Ik smeek je. Geen. Hypo. Kutlichaam. Idiote diabetesshit. Aagh, fuck.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind vuurwerk echt leuk, het enige waar ik me aan stoor zijn de mensen die er duidelijk niet mee om kunnen gaan of mensen die tijdens de jaarwisseling hulpdiensten aanvalt. Er zijn zoveel mensen die zich gewoon netjes aan de regels houden en wachten tot dat 31ste en zelfs dan nog wachten tot 's avonds. Het is zo jammer dat er van die kut kotters zijn die het voor de rest verneuken.
    Persoonlijk ben ik voor harde straffen, minder verkoopdagen en een hogere minimum leeftijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom heb ik ookal weer deze weddenschap afgesloten? Die film maakt me nu al ziek door die gillende fans :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Waarom heb ik ookal weer deze weddenschap afgesloten? Die film maakt me nu al ziek door die gillende fans :3

    Dat klinkt alsof je die One Direction film aan het kijken bent / moet kijken. Succes :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klinkt alsof je die One Direction film aan het kijken bent / moet kijken. Succes :Y)
    Ik dacht net hetzelfde. Haha. Doet me herinneren dat ik eens naar een Telefacts reportage van 1D keek met mijn kleine zusje. Wat zaten daar toch schrale fans tussen die echt wel hun maagdelijkheid aan een van die bandleden zou verkopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klinkt alsof je die One Direction film aan het kijken bent / moet kijken. Succes :Y)


    Jup, ik ben die ***** film aan het kijken. Verschrikkelijk. En bedankt zal ik heel erg hard nodig heb. Wat verschrikkelijk.

    EDIT: Waarom over jij je nachtrust op om mij te zien mishandelt worden door 5 jochies. Owja omdat de weddenschap was. Wacht jij maar. Ik krijg mijn revenge.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:31 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben bijna jarig, tralala. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    Ik ben bijna jarig, tralala. :Y)


    Gefeliciteerd!


    I dress to kill, but tastefully

    Why is almost every girl in love with you?
    I don't ever have a chance to talk to you.

    The only positive thing is, that I know I'll be forever alone..
    With my 27 cats.


    May the odds be ever in your favour...

    Stop met beloftes maken, ik geloof er niet meer in en ik vertrouw je niet als je dat doet. Beloftes tegen mij zijn over het algemeen behoorlijk waardeloos gebleken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:35 ]


    Your make-up is terrible

    BluesSister schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!


    Thankyou ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oh mijn god. Wat haat ik dat 'forever alone' gezeik.


    26 - 02 - '16