• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Waarom blijven mensen dat doen? How annoying.

    Dacht je nog echt dat ik naar buiten ga? Met haar?! Mam, stop ruining my life. Please.


    Some people are art and do art at the same time

    Weer mijn halve dag verziekt.


    Caution first, always.

    Dan hoor je opeens buiten: ''Wessel! Je gaat exploderen!''
    But... Wessel is mijn buurjongetje. Dafuck doen ze met hem? :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik hoop dat vandaag misschien nog gereageerd word, ik ben zo benieuwd :3 maar ik wil niemand opjagen of laten haasten *sigh*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Concentratie is vandaag ver te zoeken... Na ja, dan morgen maar weer verder aan dat werkstuk. Vandaag is duidelijk geen werkzame dag :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik weet nu wel waarom ik dat vakkenvullen niet gemist heb, zeg.
    Al die vreselijke wondjes op m'n handen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Buh huh nuh fluh uhh, zo voel ik me nu.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    dat je in de stad woont, hoeft nog niet te zeggen dat je dat ook leuk vind of zo. Nee, nee, nee. Amsterdam is niet zo geweldig als iedereen denkt.


    I dress to kill, but tastefully

    Ahem. Nu alvast m'n make-up gedaan voor vanavond. Ik ben hier zo'n ramp in. Krijg je als je 't nooit draagt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoera, ik ga ziek het nieuwe jaar in! (cat)
    En alsof het nog niet erger kan, komen die kinderen nog zingen voor snoep ook...Kunnen ze niet gewoon naar de winkel gaan voor snoep?
    Ze hebben me gewoon wakker gemaakt en dat terwijl ik echt een rotnacht had.

    Meh, niets aan te doen, I guess.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien moest ik maar eens lunchen. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Lucrezia schreef:
    Hoera, ik ga ziek het nieuwe jaar in! (cat)
    En alsof het nog niet erger kan, komen die kinderen nog zingen voor snoep ook...Kunnen ze niet gewoon naar de winkel gaan voor snoep?
    Ze hebben me gewoon wakker gemaakt en dat terwijl ik echt een rotnacht had.

    Meh, niets aan te doen, I guess.


    Toevallig is het een traditie bij ons om de derde woensdag van augustus langs de deuren te gaan om voor snoep te zingen. Soms wordt er dan ook op straat toneelstukjes gehouden en dan moet je bij zo'n potje je snoep stoppen. Alsof ze snoep moeten doneren of zo. >.<


    Some people are art and do art at the same time

    Nee ga weg. Nee lijkt me duidelijk. N-E-E. Snap je het nu?


    I dress to kill, but tastefully

    Tof, tof, tof! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife