• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, sneaky bastard :Y) Op mijn mobiel zie ik dus wel dat die 'l' en i is, haha.

    Hahahah, oh crap C: Waarschijnlijk ben ik over twee weken weer Oropher, hoor. Ik ben gehecht geraakt aan die naam, maar de drang was te sterk D:


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Hahahah, oh crap C: Waarschijnlijk ben ik over twee weken weer Oropher, hoor. Ik ben gehecht geraakt aan die naam, maar de drang was te sterk D:


    Vier weken ben ik bang, helaas. Je kan je naam maar eens in de maand veranderen ^^

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Hahahah, oh crap C: Waarschijnlijk ben ik over twee weken weer Oropher, hoor. Ik ben gehecht geraakt aan die naam, maar de drang was te sterk D:


    Gehehe. Och, och, het lijkt echt alsof je Oropher pas veel korter had...


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    (...)

    Vier weken ben ik bang, helaas. Je kan je naam maar eens in de maand veranderen ^^


    Niet als goldmember..


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Niet als goldmember..


    Bastards *.* Haha, nee hoor, maar ik vind Thranduil wel heel gaaf!

    LakeTown schreef:
    (...)

    Bastards *.* Haha, nee hoor, maar ik vind Thranduil wel heel gaaf!

    Hahaha, I'm royaltehh 8D
    Dankjewel! C:


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Eyoooo! Oropher is ThranduiI geworden, met een hoofdletter I. Ik wilde het eerst niet doen, omdat het misschien onhandig is, maar ik kon het gewoon niet laten. Ik ben gewoon te gek op hem :')


    Join the club. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oohh.. Goshh.. Ik wilde schrijven in het RPG, maar blijkbaar staan niet alle stukjes in de story.. En ben nu te lui om terug te bladeren..
    Dus word het pas de eerste dat ik reageer, sorry.. ;(

    (ga morgenvroeg weg, dan slapen in een 13-eeuws oud kasteel en kom overmorgenavond pas terug.. Dan is het oud en nieuw enzo..)

    Maar anders.. Gawain is al op pad en ook Chase was al onderweg, dus.. Ja.. Ik voeg me dan wel weer bij, op een mogelijke manier xd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    een 13 eeuws kasteel? vet cool, waar?

    vond dit op het internet; zou het waar zijn
    http://forum.herr-der-ringe-film.de/showflat.php/Cat/0/Number/5324508/an/0/page/0

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 21:17 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    een 13 eeuws kasteel? vet cool, waar?


    Eeeeeeeeermm... Heemskerk? Heet dat zo?
    Uchh.. Ben zo slecht in namen.. Geloof dat het Heemskerk was x].

    Het is een Hostel van Stayokay :Y). Eerst wilden ze ons in de Orangerie gooien, omdat er niet voldoende mensen waren om het kasteel te openen. Maar toen trok ik mn mond wel ff los.. No way dat ik in de Orangerie ga slapen x]. Ze beloofden ons dat we ons als echte prinsessen zouden gaan voelen.. Als ik in de Orangerie zou slapen, zou ik me voelen als een geweldige ridder, maar niet goed genoeg om in het echte kasteel te slapen x'DD. Gelukkig begreep die vriendelijke mevrouw dat en mogen we alsnog in het prachtige, geweldige, supermooie en oude kasteel. <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Eeeeeeeeermm... Heemskerk? Heet dat zo?
    Uchh.. Ben zo slecht in namen.. Geloof dat het Heemskerk was x].

    Het is een Hostel van Stayokay :Y). Eerst wilden ze ons in de Orangerie gooien, omdat er niet voldoende mensen waren om het kasteel te openen. Maar toen trok ik mn mond wel ff los.. No way dat ik in de Orangerie ga slapen x]. Ze beloofden ons dat we ons als echte prinsessen zouden gaan voelen.. Als ik in de Orangerie zou slapen, zou ik me voelen als een geweldige ridder, maar niet goed genoeg om in het echte kasteel te slapen x'DD. Gelukkig begreep die vriendelijke mevrouw dat en mogen we alsnog in het prachtige, geweldige, supermooie en oude kasteel. <3


    aha, er zit een oud kasteel in Heemskerk, heb er een keer geslapen met school erg mooi, Assumburg geloof ik


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    een 13 eeuws kasteel? vet cool, waar?

    vond dit op het internet; zou het waar zijn
    http://forum.herr-der-ringe-film.de/showflat.php/Cat/0/Number/5324508/an/0/page/0


    Don't think so... Het is ook van april en als het waar was, dan zou het allang beter bekend zijn gemaakt.

    Maar super awesome, Stapper ^^

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 21:24 ]


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Don't think so... Het is ook van april en als het waar was, dan zou het allang beter bekend zijn gemaakt.

    Maar super awesome, Stapper ^^

    nauw ik houdt mijn ogen open, en blijf hopen, wie weet is het wel waar,*kruist vingers*


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    was blijkbaar een 1 april grap, en het leek zo echt. (huil)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    was blijkbaar een 1 april grap, en het leek zo echt. (huil)


    Oh, net zoals dat ik ergens iets voor Elladan en Elrohir in the hobbit las wat ook een 1 april grap bleek te zijn. Let altijd heeeeeel goed op publicatie datum :')


    Stenenlikker