• Hallo Q!

    Dus vandaag ging ik normaal gesproken naar het vuurwerk kijken op de Grote Markt in Mechelen en ik was echt pumped want vuurwerk vind ik persoonlijk echt super leuk. En dan plaatst de burgemeester opeens een tweet die zegt: Het vuurwerk gaat NIET door. Ja, huilen dus. Fml. Ik haat alles. (cat)

    Gaat het vuurwerk bij jullie nog door?

    a d s.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 18:42 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aw dat is jammer! Ik hoor al van meerdere plekken waar het afgelast is door de wind. Zonde...
    Wij blijven thuis met familie, we hebben zelf een beetje vuurwerk, maar verder kijken we vooral naar de buurt want die hebben vaak veel.

    Pff... Wat rot zeg...
    Vanwege de regen zeker?

    Bij ons is er niet echt zo'n centrale en grote vuurwerkhappening. Iedereen hier steekt gewoon zijn/haar zelf gekochte vuurwerk af. Hier wordt er dus wel gewoon vuurwerk afgestoken.

    Hopelijk heb je, ondanks dit, nog een fijne jaarwisseling! (;

    Ruilen? Hier is vast wel iets van vuurwerk en mijn broertje heeft voor €250,- wat ie gaat afsteken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoorde dat veel vuurwerk shows waren afgelast vanwege de wind!

    Hier wordt wel vuurwerk afgestoken, alleen door mensen die het zelf hebben gekocht.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik hoor hier enkele knallen van mensen met een fout uurwerk, maar of de officiële uitspattingen gaan gebeuren, weet ik niet.


    Mhm?

    Bartok schreef:
    Ik hoor hier enkele knallen van mensen met een fout uurwerk, maar of de officiële uitspattingen gaan gebeuren, weet ik niet.


    Bart Somers had het een halfuur geleden getweet. (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 19:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    Je had misschien naar Antwerpen kunnen gaan. Daar gingen ze wel afsteken op de Schelde. Want de windrichting stond goed en dan zou het veilig zijn. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ooooh dat is wel jammer zeg, ik kan echt niet nieuwjaar zonder vuurwerk :'D Steken ook altijd zelf een beetje af :3


    You were born original, don't die as a copy.

    dad schreef:
    (...)

    Bart Somers had het een halfuur geleden getweet. (:


    Ik woon in Leuven, niet in Mechelen, haha. Er was dus wel vrij veel vuurwerk om twaalf uur 's nachts ^^


    Mhm?

    Bartok schreef:
    (...)

    Ik woon in Leuven, niet in Mechelen, haha. Er was dus wel vrij veel vuurwerk om twaalf uur 's nachts ^^


    Oh fucking veel geluk, tsk. Trouwens heeft Bart me echt goed liggen gehad want er was gewoon vuurwerk, maar niet zo het heel zware, mAAR ALSNOG


    Heaven is a place that we all have