Stapper schreef:
Ik vind het zo jammer dat iedereen nu al gaat denken over wie wie leuk vind. En wie wie gaat sarren. En wie een relatie krijgen.. Dan is er toch geen lol meer an? Sowieso; hoe kan ik nu al bepalen welke vrouw bij mijn Gawain past? Hij heeft nog geen vrouw gezien [van de groep dan xd] en bovendien ken ik dan de karakters enz. niet..
Zolang iedereen maar weet dat mijn kerels niet op alles-kunnende-en-durvende-vrouwen vallen. x]
Ja, je hebt wel een beetje gelijk. Persoonlijk vind ik het altijd fijner om ergens een houvast te hebben. Maar ik heb nu voor mezelf besloten dat ik verder niets ga bepalen (:
Nee, ik denk ook niet dat het de bedoeling is van deze karakters om perfect te zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Hobson van Hohenheim. Ik vind dat die heel goed is neergezet. Hij heeft geen idee waar hij heen gaat of dat hij uberhaupt wapens nodig heeft. Niemand is perfect in dit verhaal, net zoals in het echt!
PinkRock schreef:
(...)
Hoezo?
Naw, ik moet alle POV's in een story zetten, en ik was maar eventjes niet online en poef! toen had ik ineens een heleboel berichtjes van jullie ^^ Wel leuk om te lezen, maar het is veel werk om alles in een story te zetten :')
Frey_ > Whittaker