• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    Is het ook veilig? Zonder virussen enzo?

    Zover ik weet wel, heb het weer van iemand die het ook gebruikt, heb nog geen problemen gehad


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nou.. Als er hier iets belangrijks voor het RPG is vermeld, dan weet ik het niet; ik heb geen zin om 12 pagina's terug te lezen.
    En ik geloof dat grotendeels ook niet over het RPG gaat, of wel? ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niniel schreef:
    (...)
    Zover ik weet wel, heb het weer van iemand die het ook gebruikt, heb nog geen problemen gehad


    I'm gonna try!

    Stapper schreef:
    Nou.. Als er hier iets belangrijks voor het RPG is vermeld, dan weet ik het niet; ik heb geen zin om 12 pagina's terug te lezen.
    En ik geloof dat grotendeels ook niet over het RPG gaat, of wel? ;x


    Sorry, je hebt inderdaad gelijk, dit zouden we ergens anders moeten doen! Ik zal er op letten...

    Nou is bijna alles veilig als je een goed antivirus hebt! :p
    ^Dit is geheel ontopic.

    Hey, ik zoek iemand (Graag Mannelijk Personage) Die geïnteresseerd is in Ireth, op een manier van Liefde dan hea.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Nope. Sorry. Mijn Gawain doet nog niet aan de liefde x]. En als die dat deed, zou het niet aan Ireth zijn ;x.
    En mijn Chase.. Nehh.. Een hobbit is geen type voor haar xDD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Haha ok


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    I'm sorry, Ithilwen's hart is al verkocht aan Thranduil ^^

    Misschien Thorin, mehe. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, Ik geloof dat Elrohir al van Angel is en ik zie wel wat ik met Brennen doe. Al die liefdesgedoedingen hoefen van mij eigenlijk niet.


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    I'm sorry, Ithilwen's hart is al verkocht aan Thranduil ^^

    Hehe C;
    Ik ben bezig met mijn volgende stuk trouwens.


    Caution first, always.

    My god, jullie geven me wel wat te doen; Stapper en PinkRock! :'D

    (nerd)

    Weet alleen ff niet of ik Gawain al wel verder schrijven moet? Aangeezien er -geloof ik- nog niet veel "Mensen" gereageerd hebben.. En ik weet niet of ze ook uit Gondor komen - te lui om op te zoeken - .. Is natuurlijk niet leuk als mijn geweldige Gawain al in Isengard zit en een ander het nieuws pas net hoort.. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Is het trouwens de bedoeling dat alleen ons groepje naar de berg gaat, of ook nog vele andere mensen/elven/dwergen/hobbits die mee gaan?


    Stenenlikker