Stapper schreef:
(...)
Nou, geef toe dat het [als we ons aan de film zouden houden] het heel onlogisch zou zijn dat er 3 hobbits meereizen. Dat die zo richting Isengard rijden. En dat er zoveel vrouwen meereizen. Want, ik durfde te wedden dat menig krijger [of het nu mens, elf, hobbit of dwerg is] daar niet tegen zou kunnen..
Dat is dus eigenlijk onlogisch. - Niet dat ik er wat op tegen heb hoor! Maar dat bedoelde ik dus .
Mijn hobbit Chase is gewoon the best. Wedden dat hij de beste word van het gezelschap. Nog beter als Thorin . Straks wil iedereen met hem, niet met Thranduil of Thorin .
Ja inderdaad, maar misschien kan dat ook nog terug komen in het verhaal, dat de mannen zich daar aan ergeren. Want zeg nou zelf, zo zijn deze mannen wel ^^
Thranduil is mine! Het enige ding dat ik tot nu toe officieel heb beslist, en ik hou me er aan
Maar goed, we zullen zien, ik ben benieuwt hoeveel vrouwen hij achter zich aan krijgt!
Ik zit zo te denken, hij is wel echt een asshole, en ik wil wat meer openlaten. Ik weet niet of Ithilwen Thranduil wel gaat mogen... Dat laat ik aan Oropher over!
[ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:46 ]