Niniel schreef:
so hey, wat veel reacties, ik ben acht uur weg en opeens drie pagina's vol, omg, toen ik mijn postvak zag dacht o help. loop ik achter op de rpg, is iederen er al, maar gelukkig valt het nog mee "
Voor het eerst in jaren deed hij iets buitengewoon on-elfs was: hij verslikte zich in zijn eigen speeksel van verbazing en begon te hoesten. Hij hoopte dat het bij de twee andere elven over was gekomen als sarcastisch gehoest en niet als een bijna-dood-ervaring en snel rechtte hij zijn rug weer.
Ahahaha, ik ga helemaal dood hier :') Geniaal!
*kuch* maar volgens mij is Thrandy niet helemaal stuk van Ithilwen ^^ Een hopeloze liefde dus <3 Maar ik zal mijn stukje even aanpassen!
LakeTown schreef: Voor het eerst in jaren deed hij iets buitengewoon on-elfs was: hij verslikte zich in zijn eigen speeksel van verbazing en begon te hoesten. Hij hoopte dat het bij de twee andere elven over was gekomen als sarcastisch gehoest en niet als een bijna-dood-ervaring en snel rechtte hij zijn rug weer.
Ahahaha, ik ga helemaal dood hier :') Geniaal!
*kuch* maar volgens mij is Thrandy niet helemaal stuk van Ithilwen ^^ Een hopeloze liefde dus <3 Maar ik zal mijn stukje even aanpassen!
Veranderd!
Ooooh maar dat komt nog hoor n_n Als zij ervoor zorgt dat hij zich verslikt moet ze toch wel speciaal zijn :'D
@LakeTown: je aanpassing was goed hoor haha, alleen we zijn met zijn vieren (Larduin is er ook nog bij).
Oh, en tijdens het schrijven van Thranduil's stukken moet ik steeds denken aan een bepaalde zin. "Meisjes plagen, zoentjes vragen." Daarom is hij een rotzak haha.