• Ik had vandaag het idee om Sinterklaas ook op Quizlet te vieren.
    We kunnen elkaar geen cadeau's geven maar een gedichtje kan nooit kwaad.
    Ik moet even kijken hoe we dat gaan doen met lootjes trekken aangezien ik zelf ook mee wil doen. Als er iemand niet mee wil doen maar wel de namen wilt in delen (wie voor wie een gedichtje moet schrijven) kan dat altijd vertellen in een pb.

    Wat is de bedoeling?
    Het idee is om een gedichtje te maken voor de gene die jij "getrokken" hebt. Het kan over de sterke punten gaan (degene schrijft goed, is sociaal, is aardig.) Het kan ook zijn over waar hij/zij fan van is.

    Wat zijn de voorwaarden?
    ~ Je schrijft het gedicht wel echt en stuurt het dan ook naar die persoon. Het is namelijk best lullig als die gene niks krijgt op 5 December.
    ~ Je verteld op 5 December pas wie je hebt "getrokken."
    ~ Je gaat iemand niet helemaal de grond in zeiken in het gedicht. Het is bedoeling om aardig te zijn.

    Als je mee wilt doen het volgende lijstje graag invullen:
    Naam:
    Hobby's:
    Fan van:


    Mensen die mee doen:
    buddy
    Aiku
    Lykos
    Rizardo
    Royaal
    Ashmore
    Fayan
    LUCKY13
    troll
    Midna
    OHMYSTYLES
    Remains
    Sheeran
    SwaggerApp
    ShanghaiLove
    Patronum
    Emrys
    Roux
    Heartlines
    MisPattinson
    Gathering
    Basecca
    Voiceless
    ZaynxMalik
    Edhelia
    McMummie
    Beckett
    DarkTimes
    MissSharp
    PritParsons
    Cerebellum

    Je kunt tot 14 November inschrijven
    Als je het echt heel graag wilt mag je een one-shot doen hoe wel mij een gedicht makkelijker lijkt aangezien je bij een one-shot een verhaal moet bedenken. DENK ER AAN DIT IS DE KEUZE VAN DE SCHRIJVER.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daar wil ik wel aan meedoen (:
    Naam: Meike
    Hobby's: Tekenen, anime kijken, piano spelen
    Fan van: Heidi, On/Off, Harry Potter, Glee, Japan

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 15:57 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Waarom een gedicht omdat dat traditie is , dat had ik al bedacht ? Ik vind het idee wel super leuk , maar ik kan totaaaaal niet dichten.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Bouvier schreef:
    Waarom een gedicht omdat dat traditie is , dat had ik al bedacht ? Ik vind het idee wel super leuk , maar ik kan totaaaaal niet dichten.


    Omdat een verhaal minder leuk is om te geven ;X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk! Ik ga mee doen.

    Naam: Maxime
    Hobby's: judo, schrijven en muziek luisteren
    Fan van: destine, musical liedjes (vooral footloose) en een goede actie film past ook wel in het rijtje
    Extra: op 5 december ben ik jarig :D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:47 ]

    Naam: Lizz
    Hobby's: Schrijven, lezen
    Fan van: J.K rowling, Rick Riordan en Juliet Marrilier


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Schneider schreef:
    (...)

    Omdat een verhaal minder leuk is om te geven ;X


    Nou , als je goed je best erop doet en degene waarvoor je het schrijft de hoofdpersoon maakt kan dat best zijn denk ik hoor.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Bouvier schreef:
    (...)

    Nou , als je goed je best erop doet en degene waarvoor je het schrijft de hoofdpersoon maakt kan dat best zijn denk ik hoor.

    Ja maar ik denk dat een gedicht toch iets makkelijker is voor de ander. En ook iets persoonlijker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Reina
    Hobby's: Voetbal
    Fan van: One Direction, Tokio Hotel, voetbal --> (Ajax, Real Madrid , Jan Vertonghen&Sergio Ramos),

    Het is miss ook leuk om diegene een one shot te geven in plaats van gedicht. Of dat degene daar zelf uit kan kiezen? Voor degene die geen gedicht kunnen schrijven maar toch mee willen doen?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:49 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het idee is om een gedichtje te maken voor de gene die jij "getrokken" hebt.

    Weet jij hoe immens fout dat klinkt? :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    Het idee is om een gedichtje te maken voor de gene die jij "getrokken" hebt.

    Weet jij hoe immens fout dat klinkt? :'D


    Nu je het zegt, wel ja. Achja, het is Sinterklaas. Dat is een en al sexistisch.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Lina
    Hobby's: Lezen, schrijven en foto's bewerken
    Fan van: One direction, the hunger games, Harry Potter, X-men en Arsenal

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:47 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Naam: Laura
    Hobbies: Schrijven
    Fan van: Eh, ik noem maar even boekenreeksen, want van muziek heb ik niet iets specifieks :'D Harry Potter, Hunger Games, GONE, Wings.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Schneider schreef:
    (...)

    Nu je het zegt, wel ja. Achja, het is Sinterklaas. Dat is een en al sexistisch.

    Inderdaad, met zijn kelder vol zwarte pieten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Royaal schreef:
    Het is miss ook leuk om diegene een one shot te geven in plaats van gedicht. Of dat degene daar zelf uit kan kiezen? Voor degene die geen gedicht kunnen schrijven maar toch mee willen doen?


    dat is wel een goed idee vind ik persoonlijk.
    Dat iedereen invuld of ze liever een gedicht of one-shot krijgen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    dat is wel een goed idee vind ik persoonlijk.
    Dat iedereen invuld of ze liever een gedicht of one-shot krijgen

    Ik zou het leuker vinden als het een verrassing van de schrijver is wat je krijgt (dus dat de schrijver kiest)