• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

Topic 2

[ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Okay!

"She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

Na dit zinnetje gelezen te hebben: Toen Ithilwen verbaasd over haar schouder keek stond er in de opening stond een oude bekende, Ireth. Had ik echt zin om met zo'n stemmetje 'Helloow' te zeggen haha. Omg, ik ben Tauriel fan geworden xD

PinkRock schreef:
    Na dit zinnetje gelezen te hebben: Toen Ithilwen verbaasd over haar schouder keek stond er in de opening stond een oude bekende, Ireth. Had ik echt zin om met zo'n stemmetje 'Helloow' te zeggen haha. Omg, ik ben Tauriel fan geworden xD

Haha, ja het was een beetje droog, maar ik moest even wat verzinnen ^^ Ik ben benieuwt naar Ireth's reactie!
    Leuke pf trouwens <3

Hohenheim schreef:
    [Kunnen we niet wat sneller naar Isengard gaan? Ik bedoel, het echte verhaal is nog niet eens begonnen en ik heb ook geen zin om eerst drie topics vol te schrijven aan hoe iedereen zich voorbereid om alleen nog maar naar Isengard te gaan?]

Het gaat inderdaad wel langzaam, maar als we allemaal nu vertrekken komt het wel goed?

Ja, gewoon een beetje doorschrijven .:')

Every villain is a hero in his own mind.

LakeTown schreef:
    (...)

Tuurlijk! Ik zet 'm nu online

Ik ben nu aan het schrijven en omg, arme Thranduil. Heel zijn paleis zit ineens vol onbekende elven :'D

Caution first, always.

Haha, waarvan sommige hem ook nog een f*cking zwaard tegen z'n keel zetten. :)

Yeah, nu is het weer mijn beurt om te schrijven!

PinkRock schreef:
    Haha, waarvan sommige hem ook nog een f*cking zwaard tegen z'n keel zetten. :)

Moet ik me aangesproken voelen? ^^

LakeTown schreef:
    (...)

Moet ik me aangesproken voelen? ^^

Oh crap, dit wilde ik er nog bij zetten, maar ik was het vergeten: Het leek me een beetje onlogisch als Thranduil echt gedood had kunnen worden door Ithilwen als ze echt aangevallen had, daarom liet ik hem even ingrijpen hanaha. Ik vind Ithilwen echt awesome trouwens C:

Caution first, always.

ThranduiI schreef:
    (...)
    Oh crap, dit wilde ik er nog bij zetten, maar ik was het vergeten: Het leek me een beetje onlogisch als Thranduil echt gedood had kunnen worden door Ithilwen als ze echt aangevallen had, daarom liet ik hem even ingrijpen hanaha. Ik vind Ithilwen echt awesome trouwens C:

Ja inderdaad, maar ik wist niet of Thranduil wilde reageren en of 'ie sowieso wel gewapend was. Haha, ik lach me iedere keer kapot om Thranduil, hoe hij helemaal belaagt word onder de 'onbeleefde' elven. Maar mijn moeder ligt ziek naast me dus ik mag niet te veel geluid maken. Gelukkig is het goed te camoufleren in een "hoestbui'' :')

Yeah me to! Ze is geweldig! O, Thranduil is ook lachwekkend ja. Even vraagje Thranduil, wat bedoelde je met 'elleth?' haha, ben nog niet zo'n super expert in alle boeken van Tolkien...

[ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:20 ]

PinkRock schreef:
    Yeah me to! Even vraagje Thranduil, wat bedoelde je met 'elleth?' haha, ben nog niet zo'n super expert in alle boeken van Tolkien...

Ik denk dat het het zelfde betekend als she-elf?

Oh oké!

Vraag het anders voor de zekerheid nog even aan Thranduil, ik weet het namelijk niet zeker...