• Mijn idee is als volgt:

    Op het hoogtepunt van zijn Cluedo feestje, waarin hij zelf het slachtoffer speelt, wordt [naam] dood aangetroffen. Een detective, [naam] is geregeld om de boel op te lossen en te ontdekken hoe dit alles plaats heeft kunnen vinden. Er waren een boel gasten op het feest en een van die gasten moet het wel gedaan hebben. Was het zijn verwende dochter, of zijn jaloerse zoon? Misschien wel zijn ontevreden zakenpartner?


    26 - 02 - '16

    Heb je al enig idee hoe hij gedood wordt of wat de reden was? Misschien dat je daar dan iets af kan leiden.


    † Love? I want to sleep.

    Wat een origineel idee!
    Mischien iets met een slogan of een zinnetje dat bij cluedo gebruikt wordt, of iets dat een beetje raadselachtig klinkt


    We are only a moment.

    Nebthet schreef:
    Heb je al enig idee hoe hij gedood wordt of wat de reden was? Misschien dat je daar dan iets af kan leiden.


    Dat komt dus in het verhaal naar boven, dus dat kan ik hier niet neerzetten. Dan spoiler ik namelijk het einde ;x


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Dat komt dus in het verhaal naar boven, dus dat kan ik hier niet neerzetten. Dan spoiler ik namelijk het einde ;x

    Haha, dat snap ik. Maar je kan er dat beetje mystery in houden. Het hoeft ook niet. Your choice.
    Aaaaanyway, ik ging even voor je googlen en ik kwam dit tegen, haha:


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Haha, dat snap ik. Maar je kan er dat beetje mystery in houden. Het hoeft ook niet. Your choice.
    Aaaaanyway, ik ging even voor je googlen en ik kwam dit tegen, haha:



    Thanks! ;D
    Ik zal er morgen eens goed naar kijken. Voor zover ik het zie, kan dit wel eens handig zijn!


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Thanks! ;D
    Ik zal er morgen eens goed naar kijken. Voor zover ik het zie, kan dit wel eens handig zijn!

    Haha, nou ja, het was niet echt serieus bedoelt, maar ik vond het ergens wel iets om je inspiratie uit te halen. Ik vind m iniedergeval wel grappig.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Haha, nou ja, het was niet echt serieus bedoelt, maar ik vond het ergens wel iets om je inspiratie uit te halen. Ik vind m iniedergeval wel grappig.


    Ik heb er ook vooral wat aan in de zin van inspiratie ;D


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ik heb er ook vooral wat aan in de zin van inspiratie ;D

    Haha oke, da's mooi ^^


    † Love? I want to sleep.