• Fresh Voices: Een Britse zangcompetitie, maar dan wat anders. Elke week is er een liveshow. De kandidaten worden geselecteerd op puur hun zangkunsten, maar hoe verder de competitie gaat, hoe belangrijker het totale plaatje toch wordt. Er zijn geen afvallers in deze race, maar elke week geven de coaches elke kandidaat punten en degene met totaal het hoogste aantal punten en de grootste vooruitgang in zijn of haar zang en performance, wint uiteindelijk een platencontract van ₤50.000,-. Door middel van solozang en battles worden de punten bepaald.
    Voor dit nieuwe programma is de bekende Britse boyband One Direction gevraagd om als jury en coaches mee te werken en ze hebben ja gezegd. Elke kandidaat die wordt geselecteerd bij de audities komt onder de hoede van een van de jongens om van hun het klappen van de zweep in de muziekwereld te leren en alleen maar betere muzikanten te worden.
    Het leukste aan het programma is misschien nog wel dat tussen de liveshows door op de website van het programma een live-stream te zien is vanuit de villa waarin de coaches en de kandidaten gedurende de gehele periode dat het programma op de TV wordt uitgezonden opgesloten zitten. Zo kunnen de kijkers ook zien wat er achter de schermen speelt: Wie elkaar niet kunnen luchten of zien en tussen wie het dikke mik is. Misschien zien ze zelfs wel liefde opbloeien en krijgen fans totaal andere kanten van hun idolen te zien.
    [possibly bromance]

    Rollen:
    Coaches:
    - Harry Edward Styles - Dobreva - 1,1
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - 1,1
    - Niall James Horan - Reign - 1,4
    - Zayn Javadd Malik - Hodor - 1,3
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - 1,1

    Kandidaten:
    - Samantha Elizabeth Sutherby - Bootin - 1,2
    - Gabriëlla 'Gaby' Cheyenne Hughes - Lilarry - 1,3
    - Noah Mary-Ann White - xMeCrazyMofo - 1,2
    - Alexandra "Alex" Faith Smith - Kendizzzzle - 1,2
    - Lily Mclaren - 1DMEGAFAN - 1,2
    - Jacelyn Evalanté Aguilera - Daddario - 1,6
    - Marico Phoebe Collins - Esmelle - 1,8
    - Aidan Luke Laighleis - KiliOfDurin - 1,2
    - Mike 'Mickey' Flynn Laighleis - Phantasie - 1,3
    - Gordian Will Gibson - Schuld - 1,3
    - Austin Justice Wakefield - xMeCrazyMofo - 1,5
    - Matthew Jared Tommo - Hodor - 1,5
    - Christofer ''Chris'' Port - Bootin - 1,7
    - James Parker - 1DMEGAFAN - 1,6
    - Samuel Matthew Grant - xZiall - 1,7

    De kamers:[Elke kamer heeft een eigen badkamer]
    Harry + Louis -> kamer 1
    Samantha + Lily -> kamer 2
    Gaby + Phoebe -> kamer 3
    Noah + Jace -> kamer 4
    Zayn + Samuel -> kamer 5
    Alex + James -> kamer 6
    Aidan + Mike -> kamer 7
    Gordian + Matthew -> kamer 8
    Austin + Chris -> kamer 9
    Liam + Niall -> kamer 10

    Coaches:
    Harry: Noah, Matthew, James
    Liam: Alex, Phoebe, Chris
    Louis: Lily, Gaby, Samuel
    Niall: Samantha, Aidan, Austin
    Zayn: Jace, Mike, Gordian

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen HelloSweety en Beanies maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Begin:
    Alle kandidaten komen aan bij de villa net buiten Inverness. Ondertussen zijn de coaches druk bezig met een plan van aanpak. De eerste liveshow is over een week en elke kandidaat moet een duet en een solo zingen met als thema: films en musicals. Om 10 uur moet elke kandidaat aanwezig zijn. Om 11 uur komen de coaches hun kandidaten ongeveer ophalen, als ze een plan van aanpak hebben. Dan krijgen ze ook de kamerindeling te horen. De coaches zijn al bekend door de audities[the voice style]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Liam begon weer te zeuren en trok nu ook aan de andere arm van de jongen, zodat het lappenpop idee al helemaal compleet was. Ik pruilde weer, omdat ik echt niet wou toegeven.
    'Mijn,' mompelde ik zachtjes voor de laatste keer. Toen ik mijn pleidooi maakte tegen Louis dat ik altijd lief was, gooide Liam precies het tegenovergestelde van mijn woorden in de strijd, wat hem een nep kwade blik van mij opleverde.
    'Dat komt omdat hij niet van jou is,' zei ik zo arrogant mogelijk. Ik merkte nu een twinkeling op in de ogen van Liam, en besefte dat hij weer een of ander plan had verzonnen. Hij boog zijn hoofd naar me toe en fluisterde zijn plan heel zachtjes in mijn oor, zacht genoeg zodat Louis het nooit gehoord kon hebben, en ik liet een zachte grinnik horen. Ik stond op van het bed, trok Louis onder de andere jongen vandaan en tilde hem op in bruidsstijl, om hem vervolgens mee naar de badkamer te nemen en hem weer voorzichtig neer te zetten. Ik had hem nooit zo zwaar gevonden, en dat kwam ons hier geweldig uit. Ik duwde hem de douche in en draaide snel de koude kraan ervan open, om daarna de deur zo snel mogelijk te sluiten en met mijn volle gewicht er tegen aan te gaan staan, zodat hij er dus echt niet uit kon. Ik kon het nu echt niet meer laten en barstte in lachen uit.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 21:15 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    (Meh, sorry jongens, ik ben te lui om te reageren (no_chears) Nee, mijn telefoon werkt niet echt mee, net als mijn hoofdpijn.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sterkte en beterschap]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Kon je geloven dat mensen zeiden dat ik de kleuter van het hele stel was? Nou, ik niet hoor, want ik was niet degene die een bandgenoot als lappenpop gebruikte. Ik zou eerder zeggen dat Liam en Harry er ook wel wat van konden, al kreeg ik natuurlijk weer de schuld, want ik zou hen dan weer aangestoken hebben met mijn gedrag. 'Jongens, ik ben van niemand,' mompelde ik zachtjes, om toch een lichte grijns te laten zien. 'Of van jullie allebei,' plakte ik erachteraan, ook al vertrouwde ik het voor geen ene meter. Zeker niet omdat ik wist hoe die twee jongens konden zijn, zodra ze een beetje op dreef kwamen, want dan waren het echt twee kleuters. De gekste dingen kwamen dan ook naar voren toe waar ik, of de ander, vaak het slachtoffer van mocht worden. Mijn vermoeden werd vastgesteld toen Harry opstond, om mij in bruidsstijl op te tillen en naar de badkamer mee te nemen. Mijn ogen werden groot, want ik kreeg een vermoeden hoe of wat, en probeerde me uit de greep van de jongen te wurmen. Alleen net te laat, want het duurde niet lang voor ik onder een ijskoude douche stond en geen andere op kon, omdat Harry met zijn volle gewicht teen die vervloekte deur aanstond. Een gil rolde over mijn lippen toen het ijskoude wat in contact kwam met mijn huid, om een paar vervloekingen in de richting van de jongen te gooien en uit de douche probeerde te komen. 'Lach maar, Styles,' mompelde ik terwijl ik een blik op mijn kleding wierp. 'Maar deze ga je zo hard terugkrijgen,' voegde ik erachteraan, om heel even een bedenkelijk gezicht te trekken, om te denken dat ik stom bezig was. Met een simpele beweging pakte ik de douchekop, om op mijn tenen te gaan staan en met mijn ene hand de bovenrand van de cabine vast te pakken en met mijn andere hand de douchekop eroverheen te handen, precies boven het hoofd van de jongen. Wie met vuur speelde, kon zijn handen verbranden en gelukkig was de slang lang genoeg, zodat ik het kon verkoelen. Een zachte lach rolde over mijn lippen. 'Je hebt gelijk, die is inderdaad vermakelijk, maar onthoud dat je het nooit van de grootste kleuter kan winnen,'

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik grijnsde even bij zijn gemompelde weerwoord, maar ik zag aan hem dat hij iets in de gaten had, waardoor ik hem met grote onschuldige oogjes aankeek. Ik knikte naar Liam als teken dat ik het plan ging uitvoeren, om vervolgens Louis op te tillen die zich zonder succes uit mijn greep probeerde te bevrijden. Zodra het water naar beneden begon te stromen slaakte hij een gil, en begon een aantal dingen naar me te roepen die ik maar niet zou gaan herhalen, en zorgde ervoor dat ik nog harder begon te lachen.
    'En hoe wou je dat gaan doen?' vroeg ik grijnzend, om me half om te draaien zodat ik hem kon aankijken. Ik zag hem omhoog reiken waardoor ik gelijk snapte wat hij van plan was, en om eerlijk te zijn stond ik erbij en keek ernaar met grote ogen. Nu het ijskoude water over mijn hoofs stromen liet ik ook een gil horen, maar bewoog me niet omdat ik toch wel nat zou worden. Ik keek hem nu een beetje beteuterd aan, ervan overtuigd dat ik eruit zag als een verzopen kat. Besluitend dat het toch geen zin meer had omdat ik toch al doorweekt was, deed ik de deur van de douchecabine open en trok de jongen in een zeer natte knuffel.
    'Liam, kom erbij! Het is zeer verfrissend,' riep ik naar de slaapkamer, wetend dat ik toch wel een manier zou vinden om de andere jongen net zo doorweekt te krijgen. Mijn blik liet ik nu weer naar Louis glijden.
    'Dat je het weet, het was Liam's idee,'

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:32 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    xMeCrazyMofo


    > SnowHeart


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen Harry instemde met mijn plan, terwijl Lou sprak over dat hij van niemand was, of van ons beiden. Ik zag Harry's knik en voelde hem opstaan. Daardoor klemde ik me even vaster aan Louis vast, voor ik hem helemaal losliet omdat Hazza hem oppakte. Ik keek hem al lachend na. Niet veel later hoorde ik water lopen, gevolgd door een hoog gekrijs. Ik hield het niet meer en rolde van het bed van het lachen. Ik had mijn knieën tot mijn borst getrokken en mijn armen erom geslagen terwijl de tranen van het lachen over mijn wangen stroomden. Het was heel erg, maar soms was het gewoon te leuk om degene die altijd met iedereen grappen uithaalde, zelf op die plek te zetten. Niet veel later hoorde ik nog een gil, een stuk minder hoog. Dat was Harry dus. Ach ja. Ik ging nu echt niet de badkamer in. Niet dat ik dat kon, want ik lag hier min of meer te sterven van het lachen. Ik hapte naar adem, maar het lukte me niet. Ik hoorde wat Harry riep. "Lukt... Niet." hikte ik al lachend. Het was echt heel erg. Normaal was ik nooit zo sadistisch en gemeen. Toch kon ik het ook niet stoppen. Ik vond het gewoon net iets te grappig. Waarschijnlijk kreeg ik zo een grote emmer koud water over me heen, maar voor nu was dit gewoon te grappig. Ik lachte nu al zo lang dat ik pijn begon te krijgen in mijn buikspieren die verkrampten. Langzaam aan probeerde ik te stoppen tot er alleen een soort zacht gegrinnik over was. Ik krabbelde op, deed mijn schoenen, shirt en broek uit, dan hoefde ik straks niet naar mijn kast te lopen, en liep naar de badkamer. Daar zag ik twee doorweekte jongens knuffelen, waardoor ik terug viel in mijn lachstuip. Ik kon nog net de deur dicht trekken voor ik op de koude natte tegels viel en me weer opkrulde tot een bal van het lachen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 9:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Harry begon alleen maar harder te lachen terwijl ik een plan bedacht om die grijns van zijn gezicht af te werken. 'Je onderschat me als je dat nu nog niet weet, schat. Daarbij had ik je dan ook echt wel wat slimmer ingeschat aangezien je al langer met je opgescheept zit,' antwoordde ik waarna ook tot het doordrong dat ik stom bezig was. Eigenlijk net zo stom als de jongere krullen toen hij doorhad wat mijn plan was, want hij stond alleen maar met grote ogen toe te kijken en een slim iemand had het op een vluchten gezet. Ook al was het ergens wel slim, want hij zou sowieso wel nat worden. Al was het nu toch wel wat sneller en makkelijker, want het duurde niet lang voor de jongen er hetzelfde uitzag als mij en ook een gil liet horen. Eenmaal een verzopen kat voor de deur van de douchecabine, plaatste ik de douchekop weer terug, om vervolgens de zeer natte knuffel met open armen te ontvangen. Vanuit de slaap kamer hoorde ik alleen maar hard gelach gevolg door een 'lukt niet,' maar wist dat bij die jongen dat zometeen ook snel vergaan zou zijn. 'Ik zou nog wel steeds van je hoor,' grinnikte ik zachtjes, om een natte pluk haar uit het gezicht van de jongen te vegen en onschuldig te kijken. 'En weet ik, maar jij voerde het uit, dus ben medeplichtig en misschien nog wel erger schuldig ook,'
    Mijn blik ging naar de andere jongen, die aankwam, om weer in een lachstuip terug te vallen. 'Denk jij wat ik denk, Hazza?'
    Liam lachte teveel, moest boeten en daar moest iets aan gedaan worden, want daar kwam hij niet ongestraft mee weg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik wist bijna zeker dat Liam zou doodgaan als hij zo door zou blijven lachen, maar ik kon het hem ook niet kwalijk nemen dat hij dit ontzettend grappig vond. Als ik in zijn plaats was geweest had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gereageerd. Maar het was wel zijn schuld dat ik nu ook nat was, dus die kreeg hij nog wel terug van me. Ik grijnsde even naar Louis toen hij zei dat hij toch nog van me hield en pluk van mijn natte haar uit mijn gezicht te vegen, om me vervolgens onschuldig aan te kijken.
    'Ik ook van jou,' grinnikte ik, om even met mijn hand door zijn doorweekte haren te gaan. Mijn woorden waren waar, want wat de jongen ook met mij en de anderen uit zou halen, ook al ging hij soms echt te ver, ik zou altijd dol op hem zijn. Ik haalde mijn schouders op toen hij me van medeplichtigheid beschuldigde.
    'Je moest toch een keer teruggepakt worden.' Ondertussen was het gelach in de slaapkamer opgehouden en verscheen Liam in de deuropening in alleen zijn ondergoed, om daarna gelijk weer een lachstuip te krijgen en zich op de tegels te laten vallen.
    'Wat? Nog nooit twee zeiknatte jongens elkaar zien knuffelen?' Terwijl ik het zei, besefte ik dat je het eigenlijk heel verkeerd kon opvatten maar besloot het te negeren. Ik knikte naar Louis, instemmend met het plan dat overduidelijk te maken had met Liam terugpakken. Ik liet Louis los om me daarna met mijn volle gewicht op de andere jongen liet vallen en hem stevig vastpakte, zodat hij sowieso bijna net zo nat zou worden als ik.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne
    Ik had echt heel veel moeite te stoppen met lachen. Toen het toch min of meer was gelukt stond ik op, trok alles uit op mijn boxer na en liep de badkamer binnen. Hier viel ik direct terug op de grond in een lachstuip. Ik kon nog net de deur dicht trekken voor ik weer mezelf opgerold tot een balletje op de grond liet vallen. Het was echt een heel hilarisch gezicht, vooral omdat ze al hun kleren nog aan hadden. Harry's woorden maakten het alleen maar erger. Het deed echt pijn aan mijn buikspieren en de tranen van het lachen rolden veelvuldig over mijn wangen. Mijn hele rug was al nat en koud doordat ik op de grond was gevallen van het lachen. Niet veel later viel Harry met zijn volle gewicht op me. Alle lucht werd uit mijn longen geperst en ik hapte als een vis op het droge naar adem terwijl ik bleef hikken van de lach. Zo grappig zou het niet moeten zijn, maar ik kon er niets aan doen. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en mijn armen klampte ik me vast aan zijn schouders, gewoon om hou vast te vinden. Dat had ik wel nodig. Het feit dat deze jongen drijfnat en ijskoud was maakte me niets uit. Ook dat ik niets anders aan had dan een nu natte boxer deed me niets. Langzaam stopte mijn gelach, maar ik bleef me als een klein aapje aan de krullenbol vastklampen. "Dan ben jij van mij, Hazza. Dan hoeven we ook niet meer te ruziën om Lou." piepte ik in een kinderstem. Ondertussen had ik kippenvel over mijn hele lichaam en voelde het of ik nooit meer warm ging worden. Toch liet ik Harry niet los, want zo was hij gedwongen me zo op te tillen als hij ging staan en hoefde ik het zelf niet te doen. Ja, ik zat nu in volle kleutermodus. Misschien moest ik wat minder met Louis omgaan...


    Bowties were never Cooler

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler

    [Zullen we verder gaan als iedereen de kamerindeling te horen heeft gekregen en de kanidaten met hun mentor een plekje hebben gezicht om de komende aflevering te bespreken?]


    Bowties were never Cooler

    (Ik vind het prima)


    Because I love him, do I need another reason?

    [xZiall went Taundriel]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik wacht tot in elk geval 5 tot 7 mensen het er mee eens zijn]


    Bowties were never Cooler