• Dag lieve Quizlet mensen, (ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen)



    Ik vind het heel erg vervelend om dit te moeten vragen maar ik/we hebben weinig andere opties om aandacht te trekken voor deze zaak!

    Een paar mensen waaronder ik doen erg ons best om geld in te zamelen voor de 2 jarige Madelief Boon die is gediagnostiseerd met neuroblastoom kanker stadium 4 met uitzaaiingen. Ze heeft 20% kans op overleven in Nederland. Terwijl er in Amerika een behandeling is die de kans op overleving verdubbeld! Deze behandeling word vergoed door de zorgverzekering maar de kosten eromheen: circa 100.000 euro, worden niet vergoed waardoor het gezin niet de mogelijkheid heeft om te gaan. Dit met het gevolg dat de levenskansen van Madelief afnemen. Nu heeft de moeder van Madelief op mijn aanraden een pagina aangemaakt op gofundme.com zodat meer mensen de kans krijgen om te kunnen doneren en te helpen. Zouden jullie aub de onderstaande pagina zoveel mogelijk kunnen delen op jullie Facebook en andere sites zodat meer mensen kunnen helpen? Want hulp is nodig en word erg gewaardeerd!

    Voor de mensen die willen en kunnen doneren, elk beetje helpt! Op de onderstaande pagina kan er dus ook worden gedoneerd. Het geld gaat rechtstreeks naar de familie.

    http://www.gofundme.com/p6icd4

    Voor de mensen die twijfels hebben bij dit verhaal, hier heb ik haar site : www.madeliefboon.nl

    Nogmaals, hulp is zeer gewenst, kun je niet doneren, deel dan aub haar pagina zodat meer mensen kunnen helpen!

    Liefs, Anna

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 16:15 ]

    Je link naar haar site werkt niet :c

    Ik vind het wel erg zielig.. Ze heeft wel prachtige ogen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 16:14 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou ontzettend graag wat doneren, maar ik ben vijftien, dus dat kan niet helaas.... Heel veel succes ermee!

    Burgeon schreef:
    Je link naar haar site werkt niet :c

    Ik vind het wel erg zielig.. Ze heeft wel prachtige ogen.


    Dank jullie wel!! Haar eigen site is www.madeliefboon.nl zodat jullie meer informatie krijgen over haar. Voor doneren en het delen, gebruik alsjeblieft deze link: http://www.gofundme.com/p6icd4

    Voor de mensen die niet kunnen doneren, dat begrijp en respecteer ik! Maar kunnen jullie het bericht wel delen op bijvoorbeeld Facebook zodat we toch nog een enige vorm van hulp kunnen aanbieden? :)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 16:21 ]

    Hier is zaterdag nog een veiling in het winkelcentrum gehouden voor een jongetje met hetzelfde. :3 Er zijn echt genoeg mogelijkheden om aan geld te komen!
    Ze hebben via de zoekhoek en alles spullen ingezameld, mensen hebben allerlei spullen gedoneerd die ze via een veilig en kraampjes hebben verkocht en zo hebben ze flink wat geld op gehaald. Misschien een goed idee om eens te informeren bij een winkelcentrum in de buurt? ;3


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Hier is zaterdag nog een veiling in het winkelcentrum gehouden voor een jongetje met hetzelfde. :3 Er zijn echt genoeg mogelijkheden om aan geld te komen!
    Ze hebben via de zoekhoek en alles spullen ingezameld, mensen hebben allerlei spullen gedoneerd die ze via een veilig en kraampjes hebben verkocht en zo hebben ze flink wat geld op gehaald. Misschien een goed idee om eens te informeren bij een winkelcentrum in de buurt? ;3


    Dit klinkt als een heel goed idee, ik zat ook aan zoiets te denken maar alleen door een veiling kom ik niet aan het bedrag. Nu ga ik 7 april voor een jaar naar Amerika als Au Pair dus ik hoop daar ook door acties zoveel mogelijk geld in te zamelen! Verder ga ik nog flyers maken die ik ga uitdelen in New York en Atlanta waar ik kom te wonen.

    Maar nogmaals, jullie hulp is heel erg welkom, deel aub zodat we sneller het doel kunnen bereiken en de kleine Madelief zo snel mogelijk de behandeling krijgt die ze moet hebben!

    Liefs, Anna