• Ik moet vandaag een kadootje voor een vriendin kopen, maar ik kan op niks orgineels komen.
    Ze wordt 18. Ze is niet heeeel erg meisjesachtig, dus make-up ofzo kan ik niet mee aankomen. Heeft iemand misschien een orgineel idee? Hopelijk wel, want ik moet over 1,5 uur gaan shoppen, hihi.


    I chill back and I spread peace n love

    Misschien parfum ofzo?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Koop een groot fotolijstje, print leuke foto's van jullie samen en jullie vriendengroep af bij de HEMA of zo (erg goedkoop) en plak die op. Misschien nog een beetje versieringen erbij of zo.
    Ik had eens een heel fotoboek volgeplakt. Ze vond dit het leukste cadeau dat ze ooit had gekregen. Misschien ook iets voor haar?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Koop een groot fotolijstje, print leuke foto's van jullie samen en jullie vriendengroep af bij de HEMA of zo (erg goedkoop) en plak die op. Misschien nog een beetje versieringen erbij of zo.
    Ik had eens een heel fotoboek volgeplakt. Ze vond dit het leukste cadeau dat ze ooit had gekregen. Misschien ook iets voor haar?

    Klinkt wel heel leuk ja! Misschien dat ik dat kan doen.

    En een parfum heb ik vorig jaar al gegeven, haha.


    I chill back and I spread peace n love

    Mischien kun je een mand of een dienblad kopen, en die dan vullen met chocolade repen, maskers, een boekenbon, een klein knuffelbeertje enzovoort(krul)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 11:15 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.